سیخوران سیاهو بندرعباس تنها جای دیدنی است که سالانه گردشگران فراوانی به آنجا سفر می کنند ولی متاسفانه جاده این منطقه مشکل دارد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی  پیارم حاجی آباد، رودخانه پرآب سیخوران که از کوه های بخوان وهماگ سرچشمه دارد دارای طبیعت زیبایی هست که درمحور سیاهو –احمدی قرار دارد وهرهفته ازجاهای مختلف ...

سیخوران سیاهو بندرعباس تنها جای دیدنی است که سالانه گردشگران فراوانی به آنجا سفر می کنند ولی متاسفانه جاده این منطقه مشکل دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی  پیارم حاجی آباد، رودخانه پرآب سیخوران که از کوه های بخوان وهماگ سرچشمه دارد دارای طبیعت زیبایی هست که درمحور سیاهو –احمدی قرار دارد وهرهفته ازجاهای مختلف استان وکشور گردشگران زیادی به خود جلب کرده ودرروزهای تعطیل بیشتر سفر دارند این طبیعت بکر ودیدنی فاقد امکانات گردشکری وتفریحی مناسب است .

 

رودخانه سیخوران از طرفی  پرآب  و زیبا باطی مسافت زیادی از بندرعباس باید به آنجارسید که باتوجه به خرابی جاده سیاهو ،بخصوص گردنه های خطر آفرین که در نزدیکی رودخانه است مشکلات فراوانی برای مسافران بوجود آورده است، نبودن مدیریت خوب در این حوزه آبریز که دارای آب فراوان است تاکنون جان چندین نفر گرفته است همت مسئولین بندرعباس رامی طلبد که فکر وچاره ای برای بهسازی جاده فوق وپارکینک آن ،اسکان مسافران ،وانتخاب ماموران گردشگری درمنطقه ،خدمات رسانی به گردشگران ورعایت بهداشت محیط بیندیشند تا این رودخانه پرآب استفاده بهینه از ان شود .

 

شایان ذکر است سیخوران محوری است که هرروزه بالغ بر۵۰۰دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگین در آن رفت وآمد می کنند و تاکنون خسارات فراوان به مسافرین ورانندگان وارد شده است دراین میان چشم نوازی طبیعت این جا دل هر بیننده ای به خود خیره کرده وتفریحگاه مناسب برای مردم استان بعداز گنو می باشد اما بی توجهی مسئولین مورد غفلت قرار گرفته وهمچنان بامشکلاتی روبروست اولا”جاده دوما” امکانات خوب وسوما” مدیریت خوب نیاز اصلی منطقه سیخوران می باشد .

 

این رودخانه زیبا درحدفاصل ۱۲۰کیلومتری بندرعباس قرادارد ودرمیان کوه های هماگ واقع است .

 

۲۰۱۶۰۴۱۶_۱۷۴۲۱۶

۲۰۱۶۰۴۱۶_۱۷۳۳۵۸-1۲۰۱۶۰۴۱۶_۱۷۲۵۲۴

۲۰۱۶۰۴۱۶_۱۷۲۵۱۵

۲۰۱۶۰۴۱۶_۱۷۲۵۰۸

۲۰۱۶۰۳۱۷_۰۹۰۶۴۳

۲۰۱۶۰۳۱۷_۰۹۰۹۰۶

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54314

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.