به گزارش پیارم، رئیس مجمع نمایندگان در جمع مدیران شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: برای حل مشکلات باید تقسیم کار کنیم؛ موضوعاتی که در شهر و بخش توسط بخشداران و فرمانداران قابل حل است هر چه سریعتر پیگیری شده و بعضی دیگر در مرکز استان توسط استاندار و مشکلات کلان توسط نمایندگان در مرکز پیگیری ...

به گزارش پیارم، رئیس مجمع نمایندگان در جمع مدیران شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: برای حل مشکلات باید تقسیم کار کنیم؛ موضوعاتی که در شهر و بخش توسط بخشداران و فرمانداران قابل حل است هر چه سریعتر پیگیری شده و بعضی دیگر در مرکز استان توسط استاندار و مشکلات کلان توسط نمایندگان در مرکز پیگیری خواهد شد تا بتوانیم مشکلات را به حداقل رسانده و باری از دوش این مردم برداریم.

محرومیت در بخش احمدی بیش از حد است /مدیران تکانی به خود بدهند

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به این که با نشستن در اتاق دربسته مشکلی حل نمی‌شود گفت: مدیران باید تکانی به خود داده و برای حل مشکلات اقدام کنند، محرومیت در بخش احمدی به مراتب بیشتر از بشاگرد است و با فراهم بودن ظرفیت‌های متعدد نباید شاهد محرومیت دراین منطقه باشیم.

مرادی گفت: انتظار می‌رود شورای شهر که با رای و اعتماد مردم روی کار آمده مشکلات شهری را پیگیری و حل نماید؛ بسیاری از خواسته‌های مردم مربوط به بازگشایی معابر و اراضی و… است که باید شورای شهر ورود کند.

وی افزود: شهرستان حاجی‌آباد به دلیل پراکندگی و وسعت جغرافیایی مشکلات زیادی دارد و بخش احمدی محرومتر از بشاگرد است چرا که دولت در بشاگرد خیلی کار کرده اما در احمدی علیرغم فاصله اندک با مرکز استان شاهد محرومیت و فقر زیادی هستیم.

مرادی اظهار داشت: دربازدیدها متوجه شدیم که خواسته‌های مردم به حق بوده و باید اجابت بشود اگر امروز موضوع مهاجرت از روستا به شهر را داریم به دلیل فقر و مشکلات در روستاها است؛ جوانی که در روستا آب، برق و شغل ندارد بناچار به شهر مهاجرت می‌کند و به تبع آن هزینه‌های زیادی به شهرها تحمیل می‌شود.

جاده ترانزیت جز مرگ و میر و تصادفات منافع دیگری برای حاجی آباد ندارد

رئیس مجمع نمایندگان مردم در مجلس گفت: اگر مدعی هستیم که روزانه ۳هزار خودروی سنگین از مسیر حاجی‌آباد تردد می‌کنند باید منافعی هم برای مردم و شهر داشته باشد و در حال حاضر این تردد نتیجه‌ای جز مرگ و میر و تصادفات برای مردم حاجی‌آباد ندارد.

 

وی گفت: آمادگی داریم مشکلات مردم را در مجلس و مرکز پیگیری کنیم تا به نتیجه برسد وبراین باوریم که اگر قولی به مردم می‌دهیم باید به آن عمل کنیم.

 

مرادی در پایان گفت: مدیران اگر در اتاق در بسته بنشینند مشکلی حل نمی‌شود باید تکان بخورند و کاری بکنند تا دیگر شاهد محرومیت در بخش‌ها و شهرهای استان نباشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67805

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.