حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا گفت: همه مشاغل کم خطر باید با ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و رعایت موارد بهداشتی فعالیت خودر را شروع کنند. به گزارش پیارم حاجی آبادُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد صبح امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونا با تشکر از همراهی ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا گفت: همه مشاغل کم خطر باید با ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و رعایت موارد بهداشتی فعالیت خودر را شروع کنند.
به گزارش پیارم حاجی آبادُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد صبح امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونا با تشکر از همراهی مردم و با تاکید بر استمرار اجرای فاصله گذاری اجتماعی در کاهش انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: شروع به کار مشاغل کم خطر شهرستان مشروط به اخذ تعهد برای اجرای دستورالعملهای بهداشتی مصوب وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا است.
جهانگیری با اشاره به شروع فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند افزود: همه مشاغلی کم خطر باید قبل از شروع فعالیت با ورود به سامانه وزارت بهداشت( salamat.gov.ir ) ثبت نام و از طریق سایت http://markasalamat.behdasht.gov.ir دستورالعمل های سلامت محیط کار ُ شاغلان و مشتریان را دریافت نمایند.
فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: با صنوفی که موارد بهداشتی ذکر شده در سامانه وزارت بهداشت را رعایت نکنند برخورد و به مدت یکماه پلمپ خواهند شد.
وی در خصوص صنوف پرخطر تصریح کرد: مشاغل از جمله فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای ، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، بازارهای مرکزی مسقف، رستوران، اغذیه‌فروشی‌ها، طباخی و فست‌فودها، گرمابه، استخر، سونا و ماساژ، روز بازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی، تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه و تریا فعلاً حق بازگشایی واحدهای کسب و کار خود را ندارند.
روابط عمومی فرمانداری حاجی آباد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71697

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.