حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرپروژه های شرکت زیرساخت و توسعه راههای استان با اشاره به افتتاح پل گهکم در سال قبل گفت: این پل بنا بود سال قبل افتتاح شود اما هنوز به بهره برداری نرسیده است ...

به گزارش پیارم حاجی آباد ، حمید جهانگیری با اشاره به ترانشه محور سیرجان -حاجی آباد و آمار تصادفات در این نقطه یادآور شد : این مسیر استاندارد نیست و تاکنون تلفات و تصادفات زیادی داشته ایم.

جهانگیری با اشاره به گرانی زمین ، مسکن و اجاره در شهر حاجی آباد افزود: با توجه به گرانی غیرمنطقی مسکن و اجاره بهاء در شهر حاجی آباد و در مضیقه بودن مردم برای خرید مسکن باید راهکاری در این خصوص اندیشیده شود.

فرماندار حاجی آباد از راههای روستایی گفت و یادآور شد: با توجه به اینکه ۵۰ درصد اعتبارات شهرستان به حوزه راه اختصاص داده شد اما هنوز راههای روستایی در بخش احمدی وجود دارند که اقدامی صورت نگرفته است و انتظار داریم که پیمانکار به کار خود سرعت عمل بیشتری بدهد.

رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در این نشست با ذکر اهمیت راهها گفت: جاده ترانزیتی حاجی آباد، شمال کشور را به جنوب متصل می کند لذا بسیار با اهمیت است .

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص غیرفعال بودن پروژه پل طارم گفت: در صورتی که اهالی روستا همکاری لازم را داشته باشند پروژه از تاریخ ۲۴/۴/۹۸ شروع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات پروژه پل گهکم افزود:تامین برق ساختمان پاسگاه مانده است و احتمالا در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص تامین مسکن گفت: سیاست بر این است که زمین های دولتی را در اختیار سرمایه گذار قرار دهیم و در گام اول حدود ۱۰۰۰ واحد مسکن در استان هدف گذاری شده است که این موضوع هم اشتغال ، هم رونق و هم عرضه مسکن در سال آینده را به دنبال خواهد داشت.

رضایی تکمیل راههای روستایی را از اولویت های این ادره کل عنوان کرد و گفت: نگاه ما هم در ساخت راههای روستایی مثبت است

ده دهشتیان مدیر پروژه های شرکت زیرساخت و توسعه راههای استان در خصوص ترانشه گفت: ساخت ترانشه پروژه ملی است و از حوزه اعتبارات استانی خارج و نمی توان در استان تصمیم گیری کرد اما در هفته آینده جلسه ای در تهران برگزار می شود که قرار است مصوبه ای در این خصوص داشته باشد و به مناقصه گذاشته شود ، ما هم پیگیری های لازم را در رابطه با مصوبه خواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69881

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.