رئیس اداره ثبت احوال شهرستان حاجی آباد از صدور ۹۵ شناسنامه نوزاد در این شهرستان در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد. مجید بلوردی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم ؛ با بیان اینکه ۱۷۷ نوزاد در دوماه نخست سال جاری در شهرستان حاجی آباد متولد شده است ؛ افزود: ...

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان حاجی آباد از صدور ۹۵ شناسنامه نوزاد در این شهرستان در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

مجید بلوردی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم ؛ با بیان اینکه ۱۷۷ نوزاد در دوماه نخست سال جاری در شهرستان حاجی آباد متولد شده است ؛ افزود: تعداد نوزادان متولد شده در فروردین ماه سال جاری ۹۵ نوازد می باشد که از این تعداد ۴۶ نوازد شهری بوده است .

 

وی در ادامه بیان کرد: از تعداد ۹۵ نوزاد فروردین ماه سال جاری ۲۴ نوزداد شهری و ۲۲ نوزداد دختر شهری و ۲۲ نوزاد پسر روستایی و ۲۷ نوزاد دختر روستایی متولد شده اند.

 

بلوردی گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری ۸۲ نوزاد متولد شده است که از این تعداد ۳۳ پسر و ۴۹ دختر بوده که ۱۲ نفر پسر شهری و ۲۹ دختر شهری و ۲۱ پسر روستایی و ۲۰ دختر روستایی می باشد.

 

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و ۸۳ نوزاد در شهرستان حاجی آباد متولد شده است ؛ خاطر نشان کرد: از این تعداد ۳۱۰ پسر شهری و ۳۱۲ دختر شهری و ۲۶۴ نوزاد پسر روستایی و ۲۹۷ دختر روستایی متولد شده است.

 

وی یاد آور شد: میزان زاد و ولد در شهرستان حاجی آباد در دوماه نخست سال جاری نسبت به دوماهه نخست سال گذشته افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62674

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.