قطری ها خیلی هم بی برنامه ستارگان فوتبال ایران را به کشورخود نبرده اند آنها می دانند بازهم حریف ایران درجام ملت های آسیا نمی شوند نقشه های فراوانی کشیده اند تا فوتبال ما را تضعیف کنند. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا بعد ازپایان بازیهای مقدماتی جام جهانی ...

قطری ها خیلی هم بی برنامه ستارگان فوتبال ایران را به کشورخود نبرده اند آنها می دانند بازهم حریف ایران درجام ملت های آسیا نمی شوند نقشه های فراوانی کشیده اند تا فوتبال ما را تضعیف کنند.

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا بعد ازپایان بازیهای مقدماتی جام جهانی برزیل مسئولان فوتبال ایران به هشدارهای رسانه ها درباره اینکه باید مراقب قطری ها باشند و اجازه ندهند بازیکنان ما دردام آنها بیافتند؛ گوش نکردند وحالا باید نتیجه آن مشاهده کنند.

۵ بازیکن ثابت و اصلی تیم ملی ایران در فصل جاری در لیگ قطر حضور دارند با نگاهی به لیست لژیونرهایی ایرانی، نشان می‌دهد که گویا ایرانی‌ها دلارهای شیوخ عرب را بر بازی در لیگ‌های پر‌مخاطره اروپایی ترجیح می‌دهند و به این ترتیب، وضعیت لژیونرهای ایرانی در فصل پس از جام‌جهانی به ‌گونه‌ای است که لیگ ستارگان قطر، سهم بیشتری از لژیونرهای ایرانی را در خود جای داده است.

نباید اجازه میدادیم در سالی که جام ملتهای آسیا در آن قرار دارد پژمان منتظری و مجتبی جباری به قطربروند اما این اتفاق افتاد و حالا پس ازجام جهانی هم شاهدیم که اشکان دژاگه ، سید جلال حسینی ، مسعود شجاعی و مهرداد پولادی بهترین بازیکنان ما درجام جهانی وسوسه پیشنهادات مالی قطری ها شده و به لیگ به اصطلاح ستارگان کوچ کرده اند.

ماجرا وقتی جالب ترمی شود که همین تیم قطرحریف ایران درجام ملت های آسیاست و درگروه ایران قرارگرفته است. بدین ترتیب مشخص می شود که قطری ها خیلی هم بی برنامه ستارگان فوتبال ایران را به کشورخود نبرده اند. تردیدی وجود ندارد که سطح فوتبال باشگاهی قطر ازایران و اروپا پایین تراست و جدا کردن بازیکنی مثل اشکان دژاگه ازلیگ انگلیس نیزدرهمین راستاست.

جدول بازیها تیم ایران

ایران بحرین ۲۱/۱۰/۹۳  ساعت ۲۰:۰۰ (به وقت محلی) استادیوم ملبورن رکتانگلار
ایران قطر ۲۵/۱۰/۹۳ ساعت ۲۰:۰۰ (به وقت محلی) استادیوم استرالیا
ایران امارات ۲۹/۱۰/۹۳ ساعت ۱۹:۰۰ (به وقت محلی) استادیوم بریسبان

 

اعراب هم گروه ایران یعنی امارت،قطر  بحرین از اینکه برخی از بازیکنان کلیدی ایران مصدوم یا محروم شده اند خوشحال هستند تا بلکه بتوانند مقابل تیم ایران نتیجه بگیرند.

به عبارت ساده ترقطری ها که می دانند بازهم حریف ایران درجام ملت های آسیا نمی شوند نقشه های فراوانی کشیده اند تا فوتبال ما را تضعیف کنند، امیدمان درحال حاضراین است که مسوولان فدراسیون ازکارلوس کی روش بخواهند به این ماجرا ورود کند.

باید با اتخاذ قانون عدم دعوت بازیکنان شاغل درلیگ های عربی به تیم ملی جلوی کوچ بیشتربازیکنان مستعد ایرانی به قطر و سایرکشورهای حاشیه خلیج فارس را گرفت.

امیدواریم در این رابطه  فوتبال ایران اسیرتوطئه قطری ها نشود.تیم ملی که با امید فروان به استرالیا خواهدرفت درصدد است تا با بهترین نمایش خود  در این جام بعد از سالها حسرت قهرمانی در آسیا با همت بازیکنان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

به هر حال در فاصله ۱۶ روز مانده تا شروع جام ملت های ۲۰۱۵ فوتبال آسیا باشگاه ام صلال قطر اعلام کرد پژمان منتظری مدافع ایرانی این تیم به خاطر مصدومیت حضور در این تورنمنت را از دست داده است.

باید دید کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال که قصد دارد اسامی نهایی تیم ملی را برای حضور در جام ملت‌های استرالیا اعلام کند چه واکنشی به این اتفاق خواهد داشت و کدام بازیکن را جایگزین پژمان منتظری خواهد کرد.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24985

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.