فرماندار حاجی آباد گفت: با افتتاح طرح‌های عمرانی در هفته دولت ،چرخهای توسعه این شهرستان شتاب بیشتری به خود میگیرد. ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در اختتامیه هفته دولت با حضور استاندار مردمی هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: در شهرستان حاجی آباد تعداد ۸۲ پروژه بالغ بر ۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون در هفته دولت و تعداد ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر۷۱ میلیارد تومان در آخرین روز از هفته دولت به بهره برداری می رسد .

جهانگیری با بیان اینکه شهرستان حاجی آباد قطب کشاورزی است گفت: بیشترین پروژه ها و اعتبارات ما در حوزه کشاورزی است ، سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی شهرستان حدود ۳۲ هزار هکتار می باشد ، از مهمترین اقداماتی که طی دو سال اخیر با توجه به کمبود آب در حوزه کشاورزی انجام شده است توسعه کشت گلخانه از ۴۰ هکتار به ۱۱۶ هکتار بوده است.

وی بهره برداری از سیلوی ذخیره گندم از دیگر پروژه های قابل افتتاح در آخرین روز از هفته دولت خواند و افزود: سیلوی ۵۰ هزار تنی شهرستان یکی از نیازهای استان و از دغدغه های کشاورزان بود که با پیگیری های انجام شده در کمتر از یکسال احداث شد.

فرماندار حاجی آباد در حوزه توسعه آبیاری تحت فشار در شهرستان عنوان کرد: در طی دو سال اخیر ۲۰۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار اجرا شده است که در مجموع ۱۳ هکتار از کشاورزی شهرستان از آبیاری تحت فشار استفاده می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت را توسعه بیمارستان شهر حاجی آباد خواند و گفت: با ۱۱۰۰ متر فضای جدید که به زیربنای بیمارستان اضافه شده است ، این اورژانس به بزرگترین اورژانس از نظر زیربنا در بین شهرستانهای استان خواهد بود ،.

وی بهره برداری از نمایندگی ایران خودرو در شهرستان خبر داد و با توجه به تاکیدات دولت و استاندار محترم مبنی بر باسازی بافت بافت فرسوده و محلات حاشیه نشین شهر تصریح کرد: اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است که امروز قسمتی از آن افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

فرماندار حاجی آباد همچنین از افتتاح ۴ طرح آبرسانی در شهرستان حاجی آباد در آخرین روز از هفته دولت خبر داد و گفت :طرح آبرسانی به روستای مزرعه و شهرک سیرمند ،آبرسانی به روستای احمدآباد کوهشاه ، رفع کمبود آب شرب روستای جایین و آبرسانی به روستای سرچاهان با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی گفت: با افتتاح این چهار پروژه جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۴۳۶ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

جهانگیری در پایان از حسن انتخاب استاندار محترم مبنی بر افتتاح پروژه ها در شهرستان حاجی آباد تشکر و از نگاه بلند ایشان برای شروع حرکت توسعه استان تشکر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68784

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.