مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان حاجی آباد از توزیع 20 بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند در آستانه سال جدید خبر داد. ...

محمد میرزاده  مسئول بسیج سازندگی و فرمانده سپاه حاجی آباد در گفت و گو با پیارم، اظهار کرد: با توجه به سال جدید، تعداد ۲۰ بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند شهرستان حاجی آباد توزیع شد.

میرزاده  کمک به نیازمندان را عامل پویایی جامعه عنوان کرد و افزود:این سبد کالا شامل مواد غذایی مانند برنج، روغن، حبوبات، سویا، ماکارونی و البسه می باشد که به‌ همت سپاه حاجی آباد و با همکاری بسیج سازندگی  در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان و اقشار کم درآمد بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین مسأله‌ى نظام جمهورى اسلامى را کوشش براى رفع فقر و محرومیت در جامعه می دانند، خاطرنشان کرد:این اقدام با هدف فرهنگ‌سازی و دستگیری از نیازمندان و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و بی‌سرپرست انجام شد چرا که فقرزدایی، محرومیت‌زدایی و حمایت و کمک به طبقات مستضعف و محروم یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است و سپاه نیز در این راستا اقدامات قابل توجهی در کشور و به خصوص در حاجی آباد انجام داده است.

میرزاده  با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان حاجی آباد ، تاکید کرد: بسیج سازندگی سپاه شهرستان اقدامات زیادی در راستای محرومیت زدایی و سازندگی در این شهرستان انجام داده است که از آن جمله می توان به لایروبی قنوات، جمع آوری محصول، ساخت خانه برای محرومین، ایجا بندهای خاکی، تعمیر میز و نیمکت مدارس، رنگ آمیزی و مرمت مدارس،مرمت مسجد و خانه عالم،کاشت نهال انجیر در منطقه کوهشاه احمدی، اشتغالزایی در زمینه تولید گلیم، کمک به اشتغالزایی افراد جویای کار در قالب طرح های اقتصادمقاومتی اشاره کرد و در سال آینده نیز برنامه های بسیج سازندگی با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی در راستای محرومیت زدایی و اجرای اردوهای جهادی و طرح های اقتصاد مقاومتی تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67590

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.