امام جمعه موقت حاجی آباد تصریح کرد: توان‌تسهیلاتی و دفاعی جمهوری‌اسلامی امروز در صنایع نظامی، در خاورمیانه بی نظیر است که از جامعیت و قاطعیت خاصی برخوردار شده و این اقتدار وارداتی نیست بلکه قدرتی خانگی و بومی است. ...

به گزارش پیارم حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام مختار صادقی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان ضمن تبریک این روز در سخنانی اظهار داشت:عید قربان یکی از اعیاد مهم اسلامی و این عید، عید رهایی از وسوسه‌های شیطانی، عید مبارزه با نفس و عید بندگی خداست.

صادقی اظهار کرد: توان‌تسهیلاتی و دفاعی جمهوری اسلامی امروز در صنایع نظامی، در خاورمیانه بی نظیر است که از جامعیت و قاطعیت خاصی برخوردار شده و این اقتدار، وارداتی نیست بلکه قدرتی خانگی و بومی است.

وی در ادامه سخنانش به رونمایی از هواپیمای جنگنده کوثر در کشور اشاره کرد و افزود: این جت‌ جنگنده صد در صد بومی است که جوانان برومند این مرز و بوم، با همت والا و عزم جهادی توانستند این افتخار را برای ایران اسلامی بیافرینند و خواب دشمنان برای دیگر بار پریشان کنند.

امام‌ جمعه موقت حاجی‌آباد افزود: با همه هجمه‌های سنگین و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، بحمدلله روز به روز بر اقتدار و عزت کشور جمهوری‌اسلامی در خاورمیانه افزوده می‌شود و عظمت و بزرگی ملت، بی‌شک بر همه مردم دنیا آشکار شده است، مردمی که با خون فرزندان‌شان توانستند درخت‌انقلاب را آبیاری کنند و هجمه‌هایی که در طول دوران پرفراز و نشیب انقلاب‌ اسلامی علیه کشور ایران شکل گرفته به جرات می‌توان گفت، در طول۱۴۰۰ سال اسلام اتفاق نیفتاده است و رهبر انقلاب به خوبی توانسته همه این فتنه‌ها را خنثی کند.

وی به دلائلی اشاره کرد که سایه‌ جنگ بر سر کشور ایران برداشته شده و یادآور شد: روحیه‌ جهادی، قدرت‌دفاعی کشور، حضور و عزم راسخ مردمی در همه عرصه‌های انقلاب، بصیرت‌طلبی جوانان، ولایتمداری، تربیت‌ جوانان مدافعان حرم از علل عمده‌ای است که همه برنامه‌ریزی‌های دشمنان و معادلات آنان را بر هم خورده تا خیال جنگ علیه ایران را برای هیچ زمان‌ ممکن در سر نپرورانند.

صادقی، تصریح کرد: توان‌تسهیلاتی و دفاعی جمهوری‌اسلامی امروز در صنایع نظامی، در خاورمیانه بی نظیر است که از جامعیت و قاطعیت خاصی برخوردار شده و این اقتدار وارداتی نیست بلکه قدرتی خانگی و بومی است.

وی، ارتش و سپاه را ستون محکم نظام یاد کرد و عنوان داشت: نیروهای‌ مسلح کشور ایران و ارتش چند میلیونی بسیج که در دنیا منحصر بفرد است می‌بینیم چگونه در خارج از مرزها در مقابل دشمنان به خوبی قد‌علم می‌کنند و شهدای مدافع‌حرم با نورانیت خاصی در دفاع از مقدسات حضور جهادی پیدا کردند و امروز این کبوتران خونین‌بال از افتخارات‌نظام اسلامی به شمار می‌روند.

امام‌جمعه موقت حاجی‌آباد در ادامه با اشاره به اینکه ملت‌ ایران اسلامی ملتی است که متمایز و قابل مقایسه با هیچ کشوری در دنیا نیست اذعان داشت: رهبری‌های حکیمانه مقام معظم‌ رهبری این دیده‌بان اصلی نظام و اقتدار رهبریت مذهبی‌ شیعه و ولایت‌مطلقه‌ فقیه در دنیا موجب شده تا اتحاد و انسجام خاصی در کشور حاکم شود و سبب شده از این جهت نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب شود.

وی به بخشنامه رئیس قوه‌ قضائیه در برخورد با اخلاگران‌ نظام‌ اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: پدیده‌ شوم قاچاق برخوردی قاطعانه می‌طلبد که بحمدلله دستگاه قضا مبرای از هرگونه سیاسی کاری است و اگر کسی به عنوان مجرم شناخت بدور از هیاهوهای‌سیاسی و وابستگی به جناح، حزب و طیفی با قاطعیت برخورد قانونی می‌کند.

صادقی، به جنجال‌افکنی رادیوها و نشریات بیگانه علیه دستگاه‌ قضا اشاره کرد و یادآور شد: اگر شیطنت یا تبلیغاتی علیه قوه‌قضائیه در برون‌مرزها شکل می‌گیرد، علل عمده آن برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدین و مجرمین است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68713

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.