فرمانده سپاه حاجی آباد: امروز آحاد مردم ایران اسلامی بر این باورند تنها راه نجات کشور احیای فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی است چراکه بسیج الهام‌بخش و نسخه نجات همه ملت‌های آزادیخواه و تحت ستم در مقابل قدرت‌های ستمگر و استکباری است. به گزارش پیارم، سرهنگ حجت امیری کیا در جمع بسیجیان ۵آذراظهار داشت: بسیج شجره ...

فرمانده سپاه حاجی آباد: امروز آحاد مردم ایران اسلامی بر این باورند تنها راه نجات کشور احیای فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی است چراکه بسیج الهام‌بخش و نسخه نجات همه ملت‌های آزادیخواه و تحت ستم در مقابل قدرت‌های ستمگر و استکباری است.

به گزارش پیارم، سرهنگ حجت امیری کیا در جمع بسیجیان ۵آذراظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که شکوفه‌های آن مدرسه عشق است و تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی از برکات و الطاف الهی بود که به ملت ایران ارزانی شد.

سرهنگ امیری کیا افزود: امروز بسیج چشم و چراغ ملت، برخاسته از انقلاب و تحقق مردم‌سالاری دینی و اسلامی است و مسؤولیت اصلی و اولیه بسیج ایجاد تامین امنیت در برابر همه تهدیدات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد اضافه کرد: بسیج تمام‌قد مقابل تمام تهدیدهای دشمن چه درون‌مرزی و چه برون‌مرزی ایستاده است.

امیری کیا تصریح کرد: تمام شهدای عزیز مدافع حرم عضو سازمان بسیج بوده‌اند و هر روز در ین مسیر رشد و تکامل پیدا می‌کنند و همه ملت ایران بسیجی هستند مگر کسانی که ضد اسلام هستند.

وی بیان داشت: امروز بسیج به عنوان ادامه‌دهنده راه امام حسین علیه‌السلام در میدان عمل و عملکرد، پیشتاز سبک و سیاق حرکت و مسیری است که سرور و سالار شهیدان رفته است.

سالاری اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های ناب بسیج و بسیجیان این است که به هیچ عنوان خود را از راه امام حسین علیه‌السلام دور ننموده و کمترین فاصله را هم با این راه ایجاد نخواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج، مردمی بودن آن است که از بطن جامعه است، مصداقش همین حضور امروز خیل عظیم بسیجیان از طیف‌ها و از سنین متفاوت بود که تحت عنوان اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه ۹۵ در حاجی آباد شرکت کرده بودند.

فرمانده سپاه حاجی آباد ادامه داد: بسیج سنگر مبارزه با انواع ناهنجاری‌هاست و بسیجیان باید همواره بیدار و هوشیار باشند تا به این مجموعه بزرگ خدشه وارد نشود همانطور که دوست داریم به کشورمان خدشه وارد نشود.

img_0073

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58881

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.