با همت مدیریت برق شهرستان حاجی آباد و پشتیبانی خوب مهندس ارجمندمدیرعامل توزیع برق استان هرمزگان، شبکه برق روستای هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آبادنوسازی شد. به گزارش خبرنگار پیارم، مدیر اداره برق شهرستان حاجی آباد، ارائه خدمات مطلوب در راستای فراهم نمودن رضایت مشترکین برق از مهمترین اهداف مدیریت برق این ...

با همت مدیریت برق شهرستان حاجی آباد و پشتیبانی خوب مهندس ارجمندمدیرعامل توزیع برق استان هرمزگان، شبکه برق روستای هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آبادنوسازی شد.

Copy of IMG_2816
به گزارش خبرنگار پیارم، مدیر اداره برق شهرستان حاجی آباد، ارائه خدمات مطلوب در راستای فراهم نمودن رضایت مشترکین برق از مهمترین اهداف مدیریت برق این شهرستان برشمرده و بیان داشت : هرچند استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعات اوج پرباری وهمچنین فرسودگی بعضی از شبکه های برق روستایی باعث نوسان و قطع موقت برق می شود اما با تلاش های مستمر و بی وقفه پرسنل خدوم این مدیرت بخصوص واحد اتفاقات برق ،قطعی برق در شهرستان به زیر۳/۲دقیقه در روز رسیده است .

مهندس شجاعی اظهار داشت: استفاده از لوازم پرمصرف برق در ساعات اوج مصرف ،عزم و همراهی مشترکین را می طلبد که به لطف خداوند منان و آگاهی بخشی از طریق رسانه ها در این خصوص اقدامات خوبی صورت پذیرفته است .

وی افزود: اما یک سوی علل نوسانات و قطعی برق در بعضی روستاهای این شهرستان فرسوده بودن شبکه های برق رسانی می باشد که به یاری حضرت دوست و همت و پشتیبانی دلسوزانه مهندس عبدالصاحب ارجمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان کار تعویض شبکه های فرسوده مناطق مورد نیاز در حال انجام می باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: روستای هاشم آباد از جمله روستاهای تابعه بخش مرکزی این شهرستان می باشد که شبکه های برق داخل روستا کاملا تعویض و بهسازی شده است .

مهندس شجاعی خاطرنشان کرد : برای اجرای طرح تعویض و بهسازی شبکه برق این روستا،۷۴۰۵مترکابل خودنگهدار ۹ اصله پایه فشارضعیف ، اصلاح ۴دستگاه تابلوی فشار ضعیف و همچنین نصب دو دستگاه ترانس رفع نوسان استفاده شده است که هزینه ای معادل۲میلیاردو۱۶۳میلیون و ۹۴۷هزارو ۶۶۰ریال در بر داشته است.

مدیریت برق شهرستان حاجی آباد ضمن قدردانی از پشتیبانی وحمایت های بی دریغ مدیرعامل توزیع برق استان هرمزگان ابراز امیدواری کرددر صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری اکثر شبکه های فرسوده روستایی تعویض و بهسازی خواهد شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55202

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.