رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اقتصاد مقاومتی با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاقیت‌های دانشجویان را در راه توسعه و اعتلای فرهنگ کار فراهم آورده است.   محمد حیدری نارمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد اظهار داشت: مهرماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش ...

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اقتصاد مقاومتی با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاقیت‌های دانشجویان را در راه توسعه و اعتلای فرهنگ کار فراهم آورده است.

 خبرگزاری فارس: تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای اقتصاد مقاومتی

محمد حیدری نارمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد اظهار داشت: مهرماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است تا پیرایه‌های جهل و نادانی از جامعه اسلامی بزداید و انسان‌ها را در مسیر دانش و آگاهی‌بخشی قرار دهد.

وی افزود: امسال سال تحصیلی جدید و بهار علم و معرفت با هفته دفاع مقدس تقارن یافته و این فرصتی است تا لحظاتی اندیشه و درنگ کنیم و رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های سرداران دوران دفاع مقدس را یادآور شویم و سنگر علم و دانش را مزین به سنگر جبهه‌ها نمائیم و به دریای دانش و معرفت پیوند بزنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد تصریح کرد: در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین گردیده، دانشگاه آزاد اسلامی وظایف خطیر و سنگینی بر عهده دارد و بحمدلله تاکنون خدمات و فعالیت‌های قابل توجهی را با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان حاجی آباد شاهد هستیم.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد با الهام و تبعیت از رهنمودهای مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و با دستور و اهتمام ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به اقتصاد مقاومتی و با نگاهی جامع، با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، استعدادها و خلاقیت‌های دانشجویان را در راه توسعه و اعتلای فرهنگ کار فراهم آورده و با آغاز سال تحصیلی نیز این موضوع  مهم بیشتر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حیدری نارمندی در پایان فرارسیدن آغاز سال تحصیلی را خدمت همه اساتید ارجمند، دانشجویان و همکاران دلسوز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و همه پویندگان علم و دانش تبریک و تهنیت گفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57332

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.