امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به تغییر ذائقه فرهنگی از راهبردهای دشمن در بحث نفوذ است عنوان کرد: اندک زمانی است که دشمن ترفند را عوض کرده است باید خیلی هشیار و بیدار باشیم انها با عوض کردن ترفند می خواهند ملت را دور بزنند. به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام صادقی در ...

امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به تغییر ذائقه فرهنگی از راهبردهای دشمن در بحث نفوذ است عنوان کرد: اندک زمانی است که دشمن ترفند را عوض کرده است باید خیلی هشیار و بیدار باشیم انها با عوض کردن ترفند می خواهند ملت را دور بزنند.

به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام صادقی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت حادثه ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران از آتش‌نشانان به عنوان برادران همیشه در صحنه و سنگرنشینان یاد کرد و گفت: آتش‌نشانان از جان خود گذشتند و تا آخرین نفس برای نجات جان افراد ساختمان پلاسکو  تلاش کردند انها از خودگذشتگی کردند  انها بخاطر سلامتی دیگران از خودشان گذشتند.

وی از آتش‌نشانان به عنوان برادران همیشه در صحنه و سنگرنشینان یاد کرد و اظهار داشت: این برادران عزیز ما زمانی که از زن و بچه خود خداحافظی می‌کنند نمی‌دانند به خانه بازمی‌گردند .

صادقی بیان داشت: این اتفاق درس عبرتی است که مسئولین ننشینند و بعد از بروز حادثه به فکر بیفتند. بلکه باید راه‌هایی یافت و پیشگیری کرد و نیز مجهز بود ، با وجود اینکه همه مسئولین از فرسوده بودن ساختمان اطلاع داشتند ولی اقدامی انجام نداده اند و این حادثه دلخراش رخ داد.

صادقی با اشاره به روز ششم بهمن ماه که یادآور یک روز تاریخی در تقویم ایران اسلامی است افزود:یکی از مناطقی که کانون نا آرامی ها و تجاوز منافقین از خدا بی خبر شده بود، شهر آمل بود. در آن زمان بعضی از انقلابیون که اغلب کسبه و کارگر بودند، هدف ترور قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. منافقین کور دل از اواخر سال ۱۳۵۸ ه.ش جنگل های زیبای آمل را محلی برای اقدامات خرابکارانه و مبارزۀ مسلحانه علیه نه تنها شهر آمل، بلکه کل کشور در نظر گرفتند. جادۀ هراز که یکی از مهمترین راه های مواصلاتی تهران و شمال کشور محسوب می شد، نا آرام گشت. اتحادیه کمونیستهاى ایران که متشکل از مارکسیست- لنینیستهاى چپ بودند با ارزیابى موقعیتهاى جغرافیایى، جنگلهاى آمل را مناسب براى عملیات چریکى تشخیص دادند و در آنجا استقرار یافتند.

وی ادامه داد: منافقین سنگ دل با جذب افراد فریب خورده و تجمع در جنگل ها در بهمن ماه سال ۱۳۶۰ به خیال خام خود زمینه را برای حمله به شهر آمل و تصرف آن آماده دیده بودند و بنابراین با یک گروه کمتر از صد نفری برای حملۀ به شهر در صبحگاه ششم بهمن ماه برنامه ریزی نمودند، در این واقعه مردم شریف آمل نیز چهل نفر به شهادت رسیدند؛ از کمونیستها نیز ۳۴نفر کشته و چند تن زخمى و سى نفر دستگیر شدند و بقیه نیز با ذلت و خواری مجبور به فرار گردیدند.

صادقی در ادامه بیان داشت: مردم عزیز کشور ما هرجا که نظام به وجود آنها نیاز داشته حاضر در آن میدان بودند و مردم ایران یک خطوط قرمزی دارند که آن را با هیچ چیز معامله نمی کنند اسلام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه اینها خطوط قرمز ملت شریف ایران است.

صادقی با بیان اینکه باید مسؤولین، مردم و خانواده‌ها از ترفندهای جدید دشمنان اطلاع و آگاهی لازم داشته باشند تا بتوانند در مقابل این هجمه‌ها مواظبت و مراقبت کنند، گفت: دشمنان نظام اسلامی در صدد هستند که واقعیت‌ها را غیرواقعی و بالعکس یعنی زشتی‌ها را زیبا و زیبایی‌ها را زشت پیش چشم جوانان جلوه دهند و تا حدودی هم در این زمینه موفق بوده‌اند.

وی اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی ما مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و پوشیدن لباس‌های تنگ و غیراسلامی در میان جوانان، زیبنده یک فرد مسلمان نیست، خانواده‌ها و مسؤولین باید در این زمینه بیشتر دقت کنند، همیشه جنگ، جنگ نظامی نیست، امروز دشمن متوجه این مساله شده است که دیگر قادر به مقابله با ایران با جنگ نظامی نیست و با جنگ نرم وارد میدان شده و فرهنگ ما را نشانه گرفته است.

امام جمعه موقت حاجی آباد در ادامه این شهر را شهری ولایت‌مدار، شیعه و شهرستانی مذهبی دانست که عزاداری مردم این شهرستان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فراتر از مرزها و روی آنتن پیش چشم ملت‌هاست و افزود: بعضی از برنامه‌ها در شهرستان ضربه به اعتقادات مردم است و در شان این شهرستان نیست و بعضی‌ها با اجرای برنامه‌های مخرب می‌خواهند حیثیت مردم را مورد هدف قرار دهند و اگر این مساله از حد بگذرد، تصمیم به‌گونه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60275

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.