مدیر کمیته امداد امام خمینی حاجی آباد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ خانواده، دستگاه ماهواره خود را به صورت سالم تحویل و از کمیته امداد حاجی آباد دستگاه دیجیتال دریافت کردند. مسیح‌الله مرادی مدیر کمیته امداد امام خمینی حاجی آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی پیارم ؛ اظهار کرد:کمیته امداد شهرستان حاجی آباد ...

مدیر کمیته امداد امام خمینی حاجی آباد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ خانواده، دستگاه ماهواره خود را به صورت سالم تحویل و از کمیته امداد حاجی آباد دستگاه دیجیتال دریافت کردند.

13951009000898_PhotoA

مسیح‌الله مرادی مدیر کمیته امداد امام خمینی حاجی آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی پیارم ؛ اظهار کرد:کمیته امداد شهرستان حاجی آباد از ابتدای سال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد آن دسته از خانواده‌هایی که ماهواره‌های خود را سالم به صورت داوطلبانه تحویل این نهاد بدهند، کمیته امداد به آنان گیرنده‌های دیجیتال و کارت هدیه اهدا می‌کند.

 

وی افزود: تاکنون ۱۵دستگاه دیجیتال خریداری و به ۴۰ خانواده‌ای که از ماهواره استفاده می‌کردند به این تعداد خانواده‌ها اهدا شده است.

 

مدیر کمیته امداد حاجی آباد با بیان اینکه ماهواره‌ها تاثیر بسیاری بر خانواده‌ها گذاشته است، افزود: ترویج زندگی غربی و تغییر سبک زندگی از اهداف شوم دشمنان است و متاسفانه درصد زیادی از مردم در کشور بویژه مناطق محروم از ماهواره استفاده می‌کنند و تاثیرات بسزایی در تضعیف عقائد دینی خانواده‌ها داشته است.

 

مرادی به هجمه‌ها و فشارهای دشمنان بر سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: افزایش طلاق، اعتیاد، ارتباط‌های نامشروع و صدها مشکلات دیگر امروز گریبانگیر خانواده‌هایی شده است که از این پدیده شوم استفاده می‌کنند و امروز دشمن در صدد بمباران فکری و ذهنی خانواده‌ها و جوانان ما است و تلاش دارد اندیشه جوانان را از ارزش‌ها و احکام اسلام دور سازد.

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61019

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.