خیرین و نیکوکاران حاجی آباد برای کمک و حمایت از خانواده زندانیان، ۲۶۲ میلیون ریال تعهد کردند. به گزارش پیارم حاجی آباد، در مراسم جشن حمایت از خانواده زندانیان که با حضور تعدادی از مسئولان قضایی از جمله رئیس سازمان زندان‌ها، دادستان و فرماندار و تعدادی از خیرین برگزار شد، نیکوکاران مبلغ ۲۶۲ میلیون ریال ...

خیرین و نیکوکاران حاجی آباد برای کمک و حمایت از خانواده زندانیان، ۲۶۲ میلیون ریال تعهد کردند.

به گزارش پیارم حاجی آباد، در مراسم جشن حمایت از خانواده زندانیان که با حضور تعدادی از مسئولان قضایی از جمله رئیس سازمان زندان‌ها، دادستان و فرماندار و تعدادی از خیرین برگزار شد، نیکوکاران مبلغ ۲۶۲ میلیون ریال برای کمک و حمایت از خانواده زندانیان تعهد کردند.

ابراهیمی دادستان شهرستان حاجی آباد در این مراسم گفت: اعتقاد داریم زندانی اگر خطا کرده باید مجازات شود اما باید خانواده وی را از زندانی جدا کنیم، زمانی که فردی به زندان می‌رود مشکلاتی از جمله مشکلات معیشتی برای خانواده وی ایجاد می‌شود، و همسران زندانیان که به‌علت زندانی شدن سرپرست خانواده، خواستار طلاق می شوند که باید از فروپاشی این خانواده‌ها با برگزاری کلاس‌های مشاوره جلوگیری شود.

دادستان افزود: بیشتر جرائم زندانیان حاجی آباد ۸۲درصد مواد مخدر، ۸درصد سرقت،۱۰در صد جرائم دیگر ی باشد.

ابراهیمی ادامه داد: تعداد زندانیان جرائم غیر عمد در شعرستان ۸ نفر می باشد که ۴ نفر مهریه، ۲ نفر نفقه و ۲ نفر مطالبات مردی می باشد.

دادستان افزود: کمک و انفاق به دیگران باقیات صالحاتی برای افراد است لذا نباید این سنت نیک را فراموش کرد و باید در هر زمانی به افراد نیازمند بخشش و انفاق نمود.

ابراهیمی یادآور شد: برای حمایت از خانواده های زندانیان به آنها سبد کالا ، هزینه های بهداشتی و درمانی، پرداخت اجاره بها، عیدانه و پرداخت قبض آب و برق و مخارج منزل و پوشاک و کمک های بلا عوض پرداخت ی شود.

 

 

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65995

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.