دانش آموزان جهادگر در بیش از ۱۰ مدرسه، مناطق محروم حاجی آباد به زیبا سازی و دیوار نویسی، شاداب سازی و رنگ آمیزی ساختمان مدارس پرداختند. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد؛ ۲۰۰ نفر از دانش آموزان جهادگر حاجی آبادی در بخش های مختلف شهرستان به زیبا سازی و دیوار نویسی، شاداب سازی و همچنین رنگ آمیزی ساختمان مدارس پرداختند و در طول اجرای این طرح دانش آموزان جهادگر از کلاس های فرهنگی و اردوهای تفریحی نیز بهره مند می شوند.
مرتضی غضنفر پور مسئول گروه های جهادی دانش آموزی حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: برگزاری اردوهای جهادی از سال ۷۸ در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان پایه متوسطه و با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم آغاز شد.
مسئول گروه های جهادی دانش آموزی حاجی آباد افزود: ثبت‌نام برای حضور در اردوهای جهادی با عنوان طرح هجرت ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه و پیش‌دانشگاهی در مدارس انجام شده و دانش‌آموزان اوقات فراغت تابستانی خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم می گذرانند.
مرتضی غضنفر پور اظهار کرد: با توجه به تعداد نیروها و ظرفیت‌های پیش‌بینی شده، در سال جاری تعداد ۱۰مدرسه متغاضی تعمیر و بهسازی بودند که سه مدرسه در منطقه محروم کوهشاه احمدی و هفت مدره در حاشیه شهرستان حاجی آباد با تعداد بیش از ۲۰۰ جهادگر تحت پوشش‌ قرار گرفته‌اند.
وی افزود: بازسازی، بهسازی، رنگ آمیزی و تمیزکاری بیش از ۹۰ کلاس درس، ۵۰۰ متر دیوارنویسی، تعمیر بیش از ۵۰۰ میز و نیمکت در ۱۰ مدرسه پیش‌بینی شده تا ۲۵ شهریورماه انجام خواهد شد.
غضنفر پور در خصوص تأمین هزینه‌های بازسازی مدارس مناطق محروم بیان داشت: تأمین نیروی انسانی از سوی حوزه بسیج دانش آموزی می باشد و هزینه مصالح ساخت و ساز از طریق آموزش و پرورش ناحیه تأمین می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64727

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.