مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به مصدومیت ۴۹ نفر بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی در مسیر بندرعباس – سیرجان گفت: از این تعداد مصدومان شش نفر جان خود را از دست داده اند و ۳۳ نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبت و بستری هستند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی ...
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به مصدومیت ۴۹ نفر بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی در مسیر بندرعباس – سیرجان گفت: از این تعداد مصدومان شش نفر جان خود را از دست داده اند و ۳۳ نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبت و بستری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم در آخرین روز از فصل بهار گروهی از عشاق الحسین(ع) از شهرستان میناب هرمزگان رهسپار کربلای معلی بودند که در ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه اتوبوس حامل این شهروندان مینابی در مسیر بندرعباس – سیرجان نزدیک تونل «تنگ زاغ» واژگون و تعدادی از شهروندان در صحنه جان خود را از دست داده و گروهی نیز به شدت مجروح و زخمی شدند.

فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به مصدومیت ۴۹ نفر بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی در مسیر بندرعباس – سیرجان اظهار کرد: از این تعداد مصدومان متاسفانه شش نفر جان خود را از دست داده اند که دو نفر از آنها در صحنه تصادف، دو نفر در بیمارستان حاجی آباد، یک نفر در بیمارستان خاتم الانبیاء بندرعباس و یک نفر در بیمارستان شهید محمدی جان خود را از دست داده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳ نفر از مصدومان در بیمارستان های استان تحت مراقبت و بستری هستند، گفت: ۲۲ نفر از مصدومان در بیمارستان شهید محمدی، چهار نفر در بیمارستان حاجی آباد، پنج نفر در خلیج فارس و دو نفر در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری هستند.

نوروزیان با اشاره به ترخیص هشت نفر از بیمارستان با بدست آوردن بهبودی کامل خاطر نشان کرد: دو نفر دیگر از مصدومان با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شدند.

فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان با بیان اینکه راننده این اتوبوس هنگام سبقت به دلیل توجه نکردن به جلو با لبه پل برخورد کرد و واژگون شد، گفت: اتوبوس واژگون شده از شهرستان میناب به سمت مرز مهران در حرکت بود که متاسفانه به دلیل سهل‌انگاری راننده، بعد از تونل تنگه زاغ دچار حادثه شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69761

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.