روستای تزرج زیباترین روستای گردشگری شهرستان حاجی آباد که این روستا روستا در میان نخلستان ها و کوهستان گرم حاجی آباد قرار دارد و آبشار تزرج با زیبایی منحصر به فرد همه روزه مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند . به گزارش پیارم حاجی آباد، آبشار تزرج یکی از زیباترین جاذبه های استان ...

روستای تزرج زیباترین روستای گردشگری شهرستان حاجی آباد که این روستا روستا در میان نخلستان ها و کوهستان گرم حاجی آباد قرار دارد و آبشار تزرج با زیبایی منحصر به فرد همه روزه مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند .
به گزارش پیارم حاجی آباد، آبشار تزرج یکی از زیباترین جاذبه های استان هرمزگان و شهرستان حاجی آباد است که توجه گردشگران زیادی را جلب می کند. این آبشار در منطقه ای زیبا، سرسبز، خوش آب و هوا، در میان نخلستان های روستای تزرج در جنوب غربی شهر حاجی آباد واقع شده است.

جاده زیبایی از میان نخلهای بلند به آبشار می رسد آبی که قرار است نخلستان زیر دست را سیر آب کند از ارتفاع پنجاه متری به میان نخلستان سرازیر است و صحنه جالب و بدیعی خلق می کند. این جاذبه گردشگری در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بندرعباس قرار دارد .

تزرج یکی از روستاهای زیبای شهرستان حاجی آباد است که در جنوب غربی و ۲۵ کیلومتری شهرستان حاجی آباد واقع شده است. این روستا دارای مردمان خونگرم و مهمان دوست که سالانه پذیرای هزاران نفر از هموطنان و گردشگرن داخلی و خارجی است.
روستای تزرج با چشم‌انداز رنگارنگ باغات مرکبات و نخلستان، هوای بسیار لطیف وو مساعد در ایام عید و فصول پاییز و زمستان، شرایط مناسبی را برای بازدید گردشگران فراهم می‌آورد.

آب این آبشار از ارتفاعات ۵۰ متری پیرامون روستای تزرج به میان نخلستان سرازیر می شود و درختان سرسبز زیر دست را سیراب می کند.

جاده زیبایی از میان نخلهای بلند به آبشار می رسد آبی که قرار است نخلستان زیر دست را سیر آب کند از ارتفاع پنجاه متری به میان نخلستان سرازیر است و صحنه جالب و بدیعی خلق می کند. این جاذبه گردشگری در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بندرعباس قرار دارد .
تزرج یکی از روستاهای زیبای شهرستان حاجی آباد است که در جنوب غربی و ۲۵ کیلومتری شهرستان حاجی آباد واقع شده است. این روستا دارای مردمان خونگرم و مهمان دوست که سالانه پذیرای هزاران نفر از هموطنان و گردشگرن داخلی و همچنین در ۵ کیلومتری این آبشار چشمه آب‌گرم سبزپوشان نیز وجود دارد که همه ساله تعداد زیادی از مسافران به آن مراجعه و با ماهی درمانی جهت مداوای بیماری‌های مختلف مانند بیماری‌ مفاصل و رماتیسم و همچنین بیماری‌های پوستی از آن استفاده می‌کنند.

IMG_0006 IMG_0007 IMG_0009 IMG_0013 IMG_0014 IMG_0015 IMG_0018 IMG_0019 IMG_0026 IMG_0027 IMG_0034 IMG_0037 IMG_0041 IMG_0053 IMG_0054 IMG_0057

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61484

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.