رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه ستاد اجرایی بزرگداشت روز شهدا تشکیل شده است ویژه برنامه های بزرگداشت این روز را تشریح کرد.  قاسم صادقی در گفتگو با خبرنگار    پیارم حاجی آباد،  ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته بزرگداشت شهدا بر بهره گیری از ظرفیت همه نهادها و مردمی ...

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه ستاد اجرایی بزرگداشت روز شهدا تشکیل شده است ویژه برنامه های بزرگداشت این روز را تشریح کرد.

 قاسم صادقی در گفتگو با خبرنگار    پیارم حاجی آباد،  ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته بزرگداشت شهدا بر بهره گیری از ظرفیت همه نهادها و مردمی کردن بزرگداشت روز شهدا تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفی همه برنامه ها و مراسم های مرتبط با این روز و تمایز برنامه های روز بزرگداشت شهدا با سنوات قبل و نوآوری و ابتکار در این زمینه از جمله سیاست های کلی برنامه های این هفته است.
وی با بیان اینکه برای زمینه سازی تکریم این روز ملی برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است، افزود تبلیغات محیطی، نصب بنر در مساجد و تجلیل از همسران و مادران شهدا، نصب بنر شهدای شاخص در میادین مرکزی شهر، کاشت نهال به نام و یاد شهدای گرانقدر از جمله این برنامه ها است.
صادقی گفت: اعزام پیام آوران ایثار به مدارس، برگزاری یادواره شهدای بخش احمدی، مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، تکریم والدین شهدا و نواختن زنگ ایثار و شهادت مدارس از دیگر اقدامات مرتبط با این روز است.
صادقی دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، دیدار با خانواده شهدای متولد و یا شهید شده در روز ۲۲ اسفند، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری کارگاه آموزش خانواده ویژه همسران شهدا، برگزاری کارگاه کارآفرینی و کسب کار ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر، دیدار کارکنان بنیاد شهید با امام جمعه و فرماندار شهرستان، برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه خانواده های شهدا، ، قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدا و ادارات، برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های این روز مبارک عنوان کرد.
وی از انجام طرح پایش سلامت ایثارگران خبر دادو افزود: در این طرح ایثارگران مورد پایش سلامت قرار می گیرند و اردو تفریحی همسران شهدا به آبگرم گنو نیز از دیگر برنامه های این روز می باشد.
نصیری همچنین با اشاره به رسالت اداره کل برای تکریم جامعه شاهد و ایثارگری تجلیل از ۱۰۵ مادر شهید در شهرستان و تجلیل از ۱۰۵ همسر شهید را از دیگر برنامه های این روز ذکر کرد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61363

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.