فرمانده قرارگاه مدینه سپاه با اشاره به اینکه عده ای می گویند ایران اسلامی نیاز به قوای نظامی ندارد گفت:تشبیه ایران به ژاپن وآلمان تشبیهی احمقانه و بچه گانه است. به گزارش پیارم  به نقل از پارسیان خبر؛سردار حمید سرخیلی فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریادواره شهدای مدافع حرم روستای چهواز پارسیان با ارج ...

فرمانده قرارگاه مدینه سپاه با اشاره به اینکه عده ای می گویند ایران اسلامی نیاز به قوای نظامی ندارد گفت:تشبیه ایران به ژاپن وآلمان تشبیهی احمقانه و بچه گانه است.
به گزارش پیارم  به نقل از پارسیان خبر؛سردار حمید سرخیلی فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریادواره شهدای مدافع حرم روستای چهواز پارسیان با ارج نهادن به مقام مدافعان حرم گفت:مدافعان حرم کاری عظیم انجام داده اند وبه شعار “کلنا عباسک یا زینب” بسنده نکرده اند و مرزها وخاکریز های ما را به خارج از مرزهای ما کشانده اند .
سرخیلی با تمجید از سردار سلیمانی به بیان ویژگی های وی پرداخت و افزود:سایه سردار سلیمانی دشمن را به لرزه می اندازد و اوست که امروز هلال مبارزه بسیجیان عالم از شیعه وسنی و از مسلمان وغیرمسلمان علیه استکبار جهانی در خارج از مرزهای ایران اسلامی را هدایت می کند.
وی اظهار کرد:سردار سلیمانی بعد از جنگ ۳۳ روزه حزب الله با تشریحی،این جنگ را که حزب الله،چهارمین ارتش بزرگ دنیا را به زانو درآوردبند انگشت کوچک رزمنگان در عملیات کربلای ۵ نمی داند که هروجب ازخاک ایران اسلامی پشت کانال ماهی ودر نزدیکی شهر بصره ۴ گلوله در آن فرود آمده است.
فرمانده قرار گاره مدینه سپاه با بیان اینکه جنگ ما از مرزهای ایران گذشته است گفت:یک روز جنگ در مرزهای ایران اسلامی بود و استکبار با بسیج کردن صدام و۳۴ کشور دیگر به ایران حمله کردند تا انقلاب اسلامی را بشکنند ولی با اراده وباور رزمندگان ایرانی مواجه شدند وشکست خوردند.
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان همچنین با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: اگر پیامبر اکرم(ص) ولایت را مشخص نمی کرد،مسلما از اسلام چیزی باقی نمانده بود و امروز قریب به ۴ دهه مبارزه با استکبار ومقاومت وایستادگی در برابر آنها،به برکت نفس گرم ولایت است.
سرخیلی با تأکید بر اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تا پای جان حرف حضرت امام(ره) را زمین نگذاشتند، گفت:چطور شده است که عده ای امروز دشمن را فراموش کرده اند ونمی دانند که دشمن پشت مرزهای ما قرار دارد و صحبت ما با آمریکا می شود برجام که همه هسته ای را جمع می کند،آنها دروغگویی بیش نیستند وبه حرف های خود عمل نمی کنند که نمونه بارز آن برجام است.
فرمانده قرار گاه مدینه سپاه با اقتدار ایران اسلامی در خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد:۸۶ کشتی آمریکایی در خلیج فارس با اجبار ایران مترجم فارسی زبان به همراه می آورند تا برای پاسخگویی به آنان با زبان فارسی پاسخ دهند واین یک خواری بزرگ برای استکبار به شمار می رود.
سردار سرخیلی با مطرح کردن افزایش قوای نظامی به انتقاد از برخی افرادپرداخت وعنوان کرد:چطور عده ای به خود اجازه می دهند و می گویند که ایران اسلامی نیاز به قوای نظامی ندارد وتشبیه کشور ایران به کشورهایی مانندآلمان و ژاپن،تشبیهی بسیار احمقانه وبچه گانه است،مگر نمی بینند که دشمنان همانند گرگ های گرسنه هر روز اطراف ایران حضور دارند.
ایثار رزمندگان در دفاع مقدس ابهت استکبار را لگد مال کرد

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان با اشاره به دغدغه وتذکر مقام معظم رهبری درباره خطر استقلال این کشور اظهار کرد:این نشان ازیک واقعیتی تلخ دارد که در مملکت ما انجام می شود واین اتفاق مربوط به چند سال اخیر نیست وبه سوی تبدیل شدن به فرهنگ پیش می رود.
وی فرهنگ عدم استقلال را فرهنگی غلط دانست وافزود:فرهنگ عدم استقلال با فرهنگ شهدای مدافع حرم ،و شهدای هشت سال دفاع مقدس نمی سازد زیرا که برای اینکه دروازه های اقتصادی را به روی مملکت باز کنیم باید خود را محو اقتصاد جهانی کنیم و آیا باز شدن دروازه های اقتصادی باید به قیمت از دست رفتن استقلال باشد؟
میرزایی خاطرنشان کرد:برخی برای حفظ استقلال این کشور کیلومتر ها آن طرف تر از مرزها می جنگند وجان خود را از دست می دهند ولی برخی در داخل اینگونه به خود القا می کنند که برای رفع مشکلات اقتصادی باید دروازه های اقتصادی را به کشور بازکنیم.
امام جمعه پارسیان باتأکید براینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ابهت استکبار را لگد مال کردند گفت:در سال های اخیر آن ابهت له شده استکبار دوباره رو می شود واین با مکتب شهدا سازگاری ندارد.
وی با انتقاد ار وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی اظهار کرد:کارنامه ارشاد در توسعه فرهنگ مقاومت در حوزه های مختلف کارنامه ای ضعیف که باید به آن نمره صفر داد،چرا برخی ما را شرمنده مادر شهیدی می کنند که می خواست دست وپای فرزندش را حنا بگذارد ولی متوجه شد که فرزندشهیدش دست وپا ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57318

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.