سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا با اعلام جزئیات‌ آغاز آزمایشی «رجیستری» گوشی موبایل گفت: ایرانسل طرح رجیستری را دیروز برای ۱۰۰ شماره از کارمندان خود اجرا کرد و امروز هم رایتل و فردا «همراه اول» نیز برای ۱۰۰ شماره اجرا می‌کنند. به گزارش پیارم به نقل از  خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، قاسم خورشیدی سخنگوی ...

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا با اعلام جزئیات‌ آغاز آزمایشی «رجیستری» گوشی موبایل گفت: ایرانسل طرح رجیستری را دیروز برای ۱۰۰ شماره از کارمندان خود اجرا کرد و امروز هم رایتل و فردا «همراه اول» نیز برای ۱۰۰ شماره اجرا می‌کنند.

خبرگزاری فارس: جزئیات‌ آغاز آزمایشی رجیستری گوشی موبایل/ تست 100 گوشی برای کارمندان هر اپراتور

به گزارش پیارم به نقل از  خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: نخستین مراحل اجرای رجیستری گوشی موبایل از آذرماه سال گذشته آغاز شده و اجرای پایلوت این طرح از روز گذشته برای یکی از اپراتورها اعمال شده است.

وی توضیح داد: در اجرای پایلوت تعداد ۱۰۰ گوشی متعلق به کارمندان اپراتور زیر بار خواهد رفت.

خورشیدی گفت: روز گذشته اپراتور ایرانسل رجیستری را برای تعداد ۱۰۰ شماره اجرا کرد. امروز رایتل ۱۰۰ شماره و فردا همراه اول برای ۱۰۰ شماره رجیستری را اجرا می‌کند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: مدت اجرای پایلوت حدود ۲ ماه خواهد بود و سپس به صورت کامل زیربار خواهد رفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55922

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.