مردم ولایتمدار حاجی آباد در محکومیت اغتشاشات اخیر توسط فتنه گران طی یک تجمع پرشور، بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشتند. ...

به گزارش پیارم؛ مردم ولایتمدار حاجی آباد در محکومیت اغتشاشات اخیر توسط فتنه گران طی یک تجمع پرشور، بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پیارم حاجی آباد ، مردم ولایتمدار حاجی آباد همگام با سایر مردم ایران اسلامی امروز چهارشنبه طی یک تجمع پرشور و خروشان اغتشاشات اخیر را محکوم و تمام قد حمایت خود را از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

حجت الاسلام صادقی رئیس دادگستری حاجی آباد، در جمع مردم ولایتمدار حاجی آباد ضمن محکوم کردن اعمال ناشایست اختشاش گران افزود: اختشاش گران از بدنه مردم نیستند و یک سری نیروی نفوذی هستند و حساب مردمی که بخاطر گرانی ناراحت هستند از حساب اختشاش گران جداست.

رئیس دادگستری حاجی آباد بیان کرد: دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است انها جنگ تحمیلی را علیه کشور ما به راه انداختند و بعد از جنگ از کانال فرهنگی شروع به فعالیت جهت ضریه زدن به کشور ما داشتند و داعش را به راه انداختند باز هم شکست خوردند و هم اکنون با برهم زدن نظم عمومی و اختشاش در کشور به دنبال براندازی نظام هستند.

وی افزود: آشوب آشوبگران برای گرانی نیست موجی ایجاد شد آنها بر موج سوار شدند نباید با بی تدبیری بعضی ها ما عاتو دست آنها بدهیم ملت ما باید بصیر و آگاه باشند عاتو نباید دست دشمن داد باید همه ملت هوشیار و به جوانان خودمان تبعین بکنیم و دشمن را به آنها بشناسانیم.

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66562

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.