فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: امروز آن چیزی که بر همه ما واجب و لازم است و مورد تاکید شهدا بالاخص شهدای مدافع حرم است تبعیت محض از ولایت است رمز موفقیت این انقلاب و نظام در همین است. ...

به گزارش پیارم، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در مراسم سالروز شهادت شهید مدافع حرم شهید عبدالحمید سالاری با اشاره به برگزاری کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان گفت: در همین راستا یادواره‌های قشری و یادواره‌های شهدا شهرستانی در سراسر استان با هدف معرفی شهدا به نسل نوجوان و جوان در حال برگزاری می باشد.

سردار اباذر سالاری بر الگو گیری از سیره و منش شهدا تاکید کرد و افزود: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با مطالعه وصایای شهدا در مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم الگوی دین‌مداری و مقاومت و ایثار هستند، اضافه کرد: این بزرگ مردان با هوشیاری و اگاهی در مسیر دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گام برداشتند و خون پاک خود را فدای اهل بیت کردند تا دست دشمنان را ازحریم اهل بیت کوتاه کردند.

این مقام مسئول با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه ملت های مسلمان و آزاده جهان بیان کرد: شهدای مدافع حرم برای حفظ امنیت در کشورهای اسلامی به پا خواستند و بار دیگر توطئه استکبار و گروه‌های تکفیری را در تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف جهان اسلام خنثی کردند.

سردار سالاری  اظهار کرد: نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی باید با علم آموزی و ایمان و اخلاص در مسیر ارزش ها گام بردارند و ایران اسلامی را به قله های رفیع علم و دانش برسانند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به حضور شهدای مدافع حرم از دیگر کشور های اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: گروه فاطمیون از کشور افغانستان، زینبیون از پاکستان، حیدریون عراق، حزب الله و حضور پررنگ ایرانیان نماد بارز صدور انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه شهرستان نیز  با تاکید بر اینکه امام فرهنگ غنی شهادت و تفکر شهادت و اندیشه ناب قرآنی شهادت را احیا کردند، گفت: یکی از مهمترین دلایل زنده بودن عاشورا برپایی همین یادواره های شهدا است.

حجت الاسلام شریفی گفت: امام ما را از اوج وابستگی و ذلت در مقابل غرب و طاغوت نجات داد و اولین ارمغان انقلاب، آزادی و استقلال بود و امام این استقلال را به ما داد و ما از کشوری که دائم در خوف و خطر بودیم را به کشوری امن و ایمن تبدیل کرد.

وی در ادامه بیان کرد: این انقلاب اسلامی است حامی مستضعفین و مظلومان است و باعث بیداری اسلامی در ملت های مسلمان و غیرمسلمان و مستضعفین جهان شده است.

یادواره شهدای سیرمند و بزرگداشت سالروز شهید عبدالحمید سالاری شهید مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه استان هرمزگان و سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان حاجی آباد در مسجد روستای سردر برگزار شد. در این مراسم از خانواده های شهدای روستای سیرمند تجلیل شد و مسئولین با خانواده شهید عبدالحمید سالاری دیدار کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70933

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.