مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن بیان اینکه تاکنون سندثبتی مالکیت ۴۵واحد آموزشی به نام دولت جمهوری اسلامی و به نمایندگی وزارت آموزش و پرورش صادر شده است اظهار داشت : با پیگیری های به عمل آمده توسط واحد واحدحقوقی این مدیریت پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۵ سند ثبتی مالکیت ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن بیان اینکه تاکنون سندثبتی مالکیت ۴۵واحد آموزشی به نام دولت جمهوری اسلامی و به نمایندگی وزارت آموزش و پرورش صادر شده است اظهار داشت : با پیگیری های به عمل آمده توسط واحد واحدحقوقی این مدیریت پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۵ سند ثبتی مالکیت ۳۰واحد آموزشی دیگر نیز صادر شود .
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، مهدی سالاری گفت : در راستای حفاظت از اموال و دارایی های دولت در حوزه اموزش و پرورش و همچنین کاهش ادعای افرادمبنی با مالکیت اموال دولت ،صدور سند ثبتی مدارس لازم و ضروری می باشد.

وی بیان داشت : با لطف خداوند منان طرح پیگیری و صدور سند ثبتی مدارس در یک سال اخیر با سرعت بیشتری در حال انجام می باشد که انتظار است تا پایان سال ۹۵ سند مالکیت ۳۰واحد آموزشی دیگرنیز به نام جمهوری اسلامی و به نمایندگی وزارت آموزش و پرورش صادر شود.

این مقام مسئول یادآور شد : برای صدور سند ثبتی هر واحد آموزشی به طور میانگین حدود بیست میلیون ریال هزینه در بردارد و عدم اختصاص بودجه ای برای این امر یکی از موانع کند شدن سرعت روند صدور سند می باشد.

سالاری از عدم تهیه نقشه هوایی بعضی مناطق مثل کوهشاه احمدی توسط اداره منابع طبیعی ،عدم وجودحیاط و محوطه کشی برخی مدارس روستایی ،و همچنین کمیسیون ماده ۱۲که بیش از یک سال وقت صرف می شود رااز دیگر موانع صدور سند مالکیت مدارس نام برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55802

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.