فرماندار حاجی آباد از تأیید صلاحیت ۲۷ نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهرستان و ۱۹۷ نفر از شورای اسلامی بخش مرکزی، ۱۵۷بخش فارغان و شهر فارغان۹ نفر ،شهر سرگز احمدی ۷نفر و بخش احمدی ۲۴۵نفر خبرداد.   حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیارم اظهار کرد: از ۶۹۴نفر کاندیداهای ثبت نامی ...

فرماندار حاجی آباد از تأیید صلاحیت ۲۷ نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهرستان و ۱۹۷ نفر از شورای اسلامی بخش مرکزی، ۱۵۷بخش فارغان و شهر فارغان۹ نفر ،شهر سرگز احمدی ۷نفر و بخش احمدی ۲۴۵نفر خبرداد.

 

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیارم اظهار کرد: از ۶۹۴نفر کاندیداهای ثبت نامی تعداد ۶۷۷نفر در هیئت اجرای و هیئت نضارت مورد تائید نهای برای رقابت در انتخابات شورای شهر و روستا قرار گرفتند.

 

وی افزود: کسانی که صلاحیت آن ها تایید نشده می توانند از زمان اعلام رد صلاحیت آن ها توسط هیئت نظارت به مدت ۴ روز اعتراض خود را به این هیئت اعلام کرده و پس از ۱۰ روز پاسخ آنان داده خواهد شد.

 

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا می توانند از ۲۱ اردیبهشت ما تبلیغات خود را طبق قانون انتخابات آغاز کنند، تصریح کرد: تبلیغات پیش از موعد تخلف محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: با متخلفان انتخاباتی به هر نحو که در مراحل انتخابات دچار تخلف شود طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

جهانگیری خاطر نشان کرد: کاندیداها می توانند در چارچوب قانون و در نقاطی که در شهر برای تبلیغات معین می شود، اقدام به تبلیغات انتخاباتی کنند.

 

حمید جهانگیری اظهار کرد: از بین این نامزدها ۴۹نامزد زن وجود دارد که ۴۵ نفر آنها تائید صلاحیت شده اند و یک نفر از انها برای شهرستان حاجی آباد و ۴۴نفر آنها برای روستاهای شهرستان نام نویسی کرده اند.

 

فرماندار حاجی آباد گفت: تعداد شعب اخذ رای در حاجی آباد ۹۸ شعبه در نظر گرفته  شده است که از بین این ۹۸ شعبه ۱۶ شعبه مختص شهرستان حاجی آباد و دو شعب در شهرفارغان و در شهر احمدی دو شعبه و بخش مرکزی ۴۳ که ۲۱ شعبه سیار روستایی و ۶شعبه ثابت روستایی و در بخش فارغان ۱۰شعبه ثابت روستایی ۱۳شعبه سیار روستایی که جمعه در بخش فارغان ۲۵ شعبه اخذ رای و در بخش احمدی ۴ شعبه اخذ رای ثابت روستایی و ۲۴ سیار روستایی و یک ثابت شهری و یک سیار شهری که جمعا” ۳۰شعبه اخذ رای در بخش احمدی می باشد.

 

بنابراین گزارش، در بخش مرکزی شهرستان ۲۰۹ نفر نفر برای شورای اسلامی نام نویسی کرده بودند که از بین این ۲۰۹ نفر ۱۲نفر رد صلاحیت شده اند و ۱۹۷نفر تائید نهایی شده اند و در بخش احمدی از مجموع ۲۵۱نفر ثبتنامی ۴نفر انصراف و ۲۴۷نفر که در هیئت اجرایی ۲نفر رد صلاحیت شده اند و ۲۴۵نفر تائید ناهی شده اند و در بخش فارغان ۱۷۱نفر شرکت کننده که ۱۴ نفر انصرافی و یک نفر رد صلاحیت و ۱۵۷ نفر تائید نهایی شده اند.

 

مردم شهرستان حاجی آباد همانند سراسر کشور با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62052

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.