فرماندار پارسیان با اشاره به ورود غیرقانونی وخودسرانه شورای تأمین لامرد به غرب پارسیان گفت: از طریق مراجع امنیتی و قضایی با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد. به گزارش پیارم به نقل از پارسیان خبر؛ رادمهر فرماندار پارسیان در جلسه شورای اداری شهرستان که در محل ۵ روستای درگیر الحاق برگزار شد با اشاره به سال ...

فرماندار پارسیان با اشاره به ورود غیرقانونی وخودسرانه شورای تأمین لامرد به غرب پارسیان گفت: از طریق مراجع امنیتی و قضایی با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش پیارم به نقل از پارسیان خبر؛ رادمهر فرماندار پارسیان در جلسه شورای اداری شهرستان که در محل ۵ روستای درگیر الحاق برگزار شد با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: همه دستگاههای اجرایی با برنامه ریزی درست و منطقی در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری اقدام عملی صورت دهند.

فرماندار پارسیان با تأکید بر موضوع الحاق ۵ روستای غرب پارسیان به عنوان مهمترین دغدغه و نگرانی مردم شهرستان اظهار کرد: ورود خودسرانه و شبانه مسئولین و اعضاء شورای تأمین شهرستان لامرد به حریم پنج روستای غرب پارسیان،جای هیچ گونه توجیهی ندارد و بی تدبیری محض است که موجب رعب و وحشت ،برهم زدن عبادت مردم درشبهای مبارک رمضان و سلب آسایش و آرامش عمومی را در برداشته است.

رئیس شورای تأمین شهرستان پارسیان افزود: ورود بدون مجوز قانونی به حوزه سیاسی، قضایی و انتظامی و محدوده جغرافیایی شهرستان جرم تلقی می گردد و از طریق مراجع امنیتی و قضایی با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

وی خطاب به مسئولان شهرستان لامرد گفت:اگر قصد خدمت رسانی دارید به روستاهای خود رسیدگی کنیدکه حتی از کمترین امکانات بی بهره اند،درحالی که پنج روستای غرب پارسیان از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و اعتبارات خوبی برای توسعه پنج روستا در نظر گرفته شده است.

رادمهر در ادامه گفت: اخیرا صحبتهایی که با استاندار هرمزگان داشته ایم وی اطمینان خاطر دادند که هیچ برنامه ای برای اجرای الحاق وجود ندارد و مصوبه کاملا متوقف است، مردم نگران نباشند، تمام سعی و پیگیریها بر این است که مجددا این مصوبه در هیأت دولت جهت بازنگری و اصلاح مطرح گردد.

فرماندار پارسیان تصریح کرد : تا زمانی که از سوی وزارت کشور و استانداری هرمزگان دستورات جدیدی نرسد، تمام قد از وجب به وجب خاک شهرستان و حوزه تحت مدیریت خود به صورت قاطعانه و قانونمند دفاع خواهیم کرد.

فرماندار پارسیان هرگونه بی مهری را نسبت به مردم خلاف اقدامات سیاستهای دولت دانسته وافزود: درتمامی امورات قانون فصل الخطاب است ومردم را به آرامش ودلجویی دعوت می کنیم واز شوراها وامامان جمعه وجماعات می خواهیم که وحدت وهمدلی خود را حفظ کنند و قطعا دولت رضایت مردم این پنج روستا وشهرستان واستان را موردتوجه قرار خواهند داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55144

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.