مسیح‌الله مرادی مدیرکمیته امدادحاجی آباد با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی از آغاز تاسیس تاکنون براساس وظیفه و ماموریتش خدمات شایانی را به خانواده‌های کم‌درآمد ارائه داده است. به گزارش پیارم حاجی آباد، مسیح الله مرادی اظهار کرد: خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن یک نهاد اجتماعی از صدر اسلام تاکنون مورد توجه بوده است ...

مسیح‌الله مرادی مدیرکمیته امدادحاجی آباد با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی از آغاز تاسیس تاکنون براساس وظیفه و ماموریتش خدمات شایانی را به خانواده‌های کم‌درآمد ارائه داده است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، مسیح الله مرادی اظهار کرد: خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن یک نهاد اجتماعی از صدر اسلام تاکنون مورد توجه بوده است و با توجه به روایات مختلف، امامان معصوم نیز تاکید ویژه‌ای بر امر ازدواج و حمایت از جوانان برای سر و سامان دادن به زندگی آنان داشتند و امروز نیز حمایت از این قشر یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: این نهاد در سال گذشته به ۲۵۲ نوعروس ایتام و تازه داماد ۲۰ میلیون ریال کمک‌ هزینه خرید جهیزیه پرداخت کرده که در این راستا ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال از محل منابع امدادی کمیته امداد این شهرستان هزینه شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی حاجی‌آباد مشاوره، برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های قبل از ازدواج را از دیگر برنامه‌های این نهاد برای زوجین در سال گذشته عنوان کرد و گفت: امروز به‌ علت عدم آگاهی از ناهنجاری‌های اجتماعی، زندگی جوانان در کشور دچار مشکل شده است که قطعاً مشاوره قبل از ازدواج و کلاس‌های آموزشی در این خصوص می‌تواند تاثیر مهمی در زندگی مشترک آنان داشته باشد و این نهاد با بهره‌گیری از اساتید مجرب به این مسئله جامه عمل پوشانده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54688

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.