به گزارش شبکه اطلاع رسانی  پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در جمع خبرنگاران به رشد  ۳۰ درصدی اقامت میهمانان نوروزی  در سال جاری  اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۸۸ هزار و ۱۱۰  مسافر در شهرستان حاجی آباد اقامت داشته است. حمید جهانگیری ادامه داد: این تعداد میهمان نوروزی در ، میهمان پذیرها، ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی  پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در جمع خبرنگاران به رشد  ۳۰ درصدی اقامت میهمانان نوروزی  در سال جاری  اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۸۸ هزار و ۱۱۰  مسافر در شهرستان حاجی آباد اقامت داشته است.

حمید جهانگیری ادامه داد: این تعداد میهمان نوروزی در ، میهمان پذیرها، اقامتگاه های بوم گردی، سیاه چادرها، کمپ های موقت و خوابگاه های آموزش و پرورش اسکان یافته اند.

فرماندار حاجی آباد اظهار کرد: همچنین در مدت یادشده  ۳۴۴۵ ۰مورد بازدید مسافران نوروزی از بناهای تاریخی و ۲۸۶۰۰ نفر از تفرجگاه های گردشگری آبشار تزرج و ۲۹هزارو ۵۲۰ نفر از امامزادگان سید محمد و سید نظام الدین (ع) و از شهر گردشگری فارغان ۲۲۸۳۰ نفر بازدید و شهر احمدی ۹۱۲۰ نفر و از پارک ها سطح شهرستان ۴۰هزار ۷۲۰ نفر و مهمان سراها ۸۲۷۰ نفرو کمپ موقت ۱۰۰۰۰مورد و اسکان در مکان های فرهنگیان ۱۰ هزار ۶۰۵ مورد گزارش شده است.

به گفته وی، این میزان بازدید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد نشان می دهد.

جهانگیری افزود: در شهرستان حاجی آباد علاوه بر مساجد تاریخی و جاذبه های طبیعی بسیار زیاد و دلنواز سه مکان گردشگری و یک مکان تاریخی و یک مکان مذهبی ثبت ملی شده نیز وجود دارد که مجموعه تاریخی قلعه حاجی اباد با چهار هزار و ۸۰۰ سال قدمت در ورودی شهر و حرم امامزاده گان سید محمد و سید نظام الدین (ع) از مهمترین این آثار هستند.

وی بیان داشت:براساس آثار موجود تاریخی، حاجی اباد ۱۰۰ هزار سال قدمت دارد و بخش کوچکی از شاهکارهای خلفت پروردگار را می توان در این شهرستان زیبا به چشم دید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69391

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.