فرماندار حاجی آباد از بازدید بیش از ۱۳۹ هزار۹۴۹ نفر مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان از ۲۷ اسفند ۹۶ تا پایان روز ۱۴ فروردین خبر داد. به گزارش پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در جمع خبرنگاران به رشد ۵/۱۸ درصدی اقامت میهمانان نوروزی اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۳۹هزارو ۹۴۹ ...

فرماندار حاجی آباد از بازدید بیش از ۱۳۹ هزار۹۴۹ نفر مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان از ۲۷ اسفند ۹۶ تا پایان روز ۱۴ فروردین خبر داد.
به گزارش پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در جمع خبرنگاران به رشد ۵/۱۸ درصدی اقامت میهمانان نوروزی اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۳۹هزارو ۹۴۹ مسافر در شهرستان حاجی آباد اقامت داشته است.
حمید جهانگیری ادامه داد: این تعداد میهمان نوروزی در ، میهمان پذیرها، اقامتگاه های بوم گردی، سیاه چادرها و خوابگاه های آموزش و پرورش اسکان یافته اند.
فرماندار حاجی آباد اظهار کرد: همچنین در مدت یادشده ۲۰۴۰مورد بازدید مسافران نوروزی از بناهای تاریخی و ۲۲۷۸۰نفر از تفرجگاه های گردشگری آبشار تزرج و ۲۳هزارو ۳۲۰ نفر از امامزادگان سید محمد و سید نظام الدین (ع) و از شهر گردشگری فارغان ۲۰۰۸۸مورد بازدید و شهر احمدی ۹۷۸۰ و از پارک ها سطح شهرستان ۳۶ هزارو ۱۱۰ مورد و اسکان در مکان های فرهنگیان ۱۶ هزار ۸۲۱ مورد گزارش شده است.
به گفته وی، این میزان بازدید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵/۱۸ درصد رشد نشان می دهد.
جهانگیری افزود: در بحث نظارت ها، تاکنون ۱۵۶۰ مورد نظارت از تاسیسات گردشگری، رستوران های بین راهی، واحدهای اقامتی توسط اعضای ستاد خدمات سفر استان انجام گرفته است و ۱۰۲ پرونده تخلف و ۱۵۸ تخلف و بازرسی مشترک با فرمانداری ۳۱ مورد انجام شده است.
وی اضافه کرد: در نوروز امسال تعداد بازرسی ها و نظارت های اعضای ستاد در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته ۴۳ درصد رشد دارد.
جهانگیری افزود: در شهرستان حاجی آباد علاوه بر مساجد تاریخی و جاذبه های طبیعی بسیار زیاد و دلنواز سه مکان گردشگری و یک مکان تاریخی و یک مکان مذهبی ثبت ملی شده نیز وجود دارد که مجموعه تاریخی قلعه حاجی اباد با چهار هزار و ۸۰۰ سال قدمت در ورودی شهر و حرم امامزاده گان سید محمد و سید نظام الدین (ع) از مهمترین این آثار هستند.
وی بیان داشت:براساس آثار موجود تاریخی، حاجی اباد ۱۰۰ هزار سال قدمت دارد و بخش کوچکی از شاهکارهای خلفت پروردگار را می توان در این شهرستان زیبا به چشم دید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67682

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.