رییس اتاق اصناف شهرستان حاجی آباد علی عباسلو با اشاره به اهمیت حضور همه آحاد جامعه بخصوص اصناف و بازاریان در راهپیمایی روز قدس گفت : حضور مردم و علی الخصوص جامعه بزرگ و متدین اصناف شهرستان حاجی آباد در این صحنه مؤثر است و حضور حداکثری آنها نقش مهمی را در فروپاشی این نظام ...

رییس اتاق اصناف شهرستان حاجی آباد علی عباسلو با اشاره به اهمیت حضور همه آحاد جامعه بخصوص اصناف و بازاریان در راهپیمایی روز قدس گفت :
حضور مردم و علی الخصوص جامعه بزرگ و متدین اصناف شهرستان حاجی آباد در این صحنه مؤثر است و حضور حداکثری آنها نقش مهمی را در فروپاشی این نظام جعلی . اشغالگر و ظالم ایفا می‌کند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان حاجی آباد تصریح کرد :
همه اصناف شهرستان روز جمعه به ندای امام راحل (ره) و رهبر عظیم الشان لبیک گفته و برای گرامیداشت این روز در راهپیمایی شرکت میکنیم
رییس اداره صنعت . معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد . غلامرضا عباس زاده ضمن اشاره به اهداف امام راحل مبنی بر نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز قدس گفت :
تصمیم امام راحل (ره) برای نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به‌عنوان «روز جهانی قدس» یک حرکت ملی و اسلامی برای حمایت از قدس و جهان اسلام بود
رئیس اداره صنعت . معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد افزود : حضور در راهپیمایی روز قدس لبیک به آرمانهای امام راحل و مقام عظمای ولایت و مصداق بارزی از اتحاد مسلمانان در مقابل جهان کفر و ستمگری اسرائیل . آمریکا و متحدانش و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است .
وی تصریح کرد : جامعه بزرگ صنعت . معدن . اصناف و بازاریان شهرستان همگام با سایر آحاد مردم روز جمعه در این راهپیمایی حاضر شده تا مشت محکمی بر دهان مستکبران و یاوه گویان بزنند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68134

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.