مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)حاجی آباد گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال صدقه در حاجی آباد جمع‌آوری شده است. مسیح الله مرادی در گفتگو با خبرنگار پیارمحاجی آباد اظهارداشت: پرداخت صدقه به روش پیامکی و با بهره گیری از فناوری‌های جدید به منظور تسهیل در پرداخت کمک‌های مردمی، شفاف سازی هزینه ...

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)حاجی آباد گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال صدقه در حاجی آباد جمع‌آوری شده است.

مسیح الله مرادی در گفتگو با خبرنگار پیارمحاجی آباد اظهارداشت: پرداخت صدقه به روش پیامکی و با بهره گیری از فناوری‌های جدید به منظور تسهیل در پرداخت کمک‌های مردمی، شفاف سازی هزینه کرد‌ها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد راه اندازی شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)حاجی آباد گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال صدقه در حاجی آباد جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه سامانه پرداخت الکترونیکی صدقات در اکثر شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در این سامانه الکترونیکی امکان پرداخت صدقه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی و وجوهات شرعی فراهم شده است.

این مسئول ضمن قدردانی از همه مردم به ویژه خیران و نیکوکاران اضافه کرد: مردم حاجی‌آباد می‌توانند با استفاده از سامانه جمع‌آوری صدقات با شماره #۰۷۶۶*۸۸۷۷* کمک‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه خود را برای کمک به نیازمندان و مددجویان این نهاد پرداخت کنند.

وی خاطرنشان ساخت:همچنین از طریق سامانه تلفن گویای ۰۷۶۳۲۸۸ نیکوکاران علاوه بر پرداخت انواع وجوهات شرعی و صدقه نسبت به رسیدگی به درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و ثبت نام می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند..

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61975

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.