جشن گرامیداشت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع)با حضور امام جمعه‌موقت، فرماندار، رئیس دادگستری، مسؤولان شهرستان،مردم و نخبگان شهرستان حاجی‌آباد برگزار و از نخبگان و جوانان برتر تقدیر شد. به گزارش پیارم حاجی‌آباد، این مراسم که به همت اداره ورزش‌ و‌ جوانان و با همکاری اعضای ستاد‌ ساماندهی امور‌ جوانان با اجرای برنامه‌های‌ متنوع ...

جشن گرامیداشت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع)با حضور امام جمعه‌موقت، فرماندار، رئیس دادگستری، مسؤولان شهرستان،مردم و نخبگان شهرستان حاجی‌آباد برگزار و از نخبگان و جوانان برتر تقدیر شد.

به گزارش پیارم حاجی‌آباد، این مراسم که به همت اداره ورزش‌ و‌ جوانان و با همکاری اعضای ستاد‌ ساماندهی امور‌ جوانان با اجرای برنامه‌های‌ متنوع و شاد در پارک دولت برگزار شد، حجت‌الاسلام مختار صادقی امام‌جمعه‌موقت حاجی‌آباد درباره ویژگی‌های بارز حضرت علی اکبر(ع) مطالبی را بیان کرد.

وی الگوپذیری از حضرت‌ علی‌اکبر(ع) را راهگشای حل مشکلات جوانان خواند و افزود: اگر جوانان از ایشان که پرورش یافته مکتب امامت است، بخوبی الگو‌برداری کنند و خانواده‌ها از سیره و سنت اهل بیت(ع) و کرامات ائمه معصومین(ع) و فرزندان آن‌ها پیروی کنند، جامعه اصلاح می‌شود.

در ادامه این همایش، حمید جهانگیری فرماندار حاجی‌آباد در سخنانی ضمن تبریک هفته جوان و میلاد پربرکت حضرت علی اکبر(ع)، این روز را فرصتی برای قدردانی از جامعه جوان کشور عنوان کرد و افزود: جوانان سرمایه و رونق‌بخش فعالیت‌های اقتصادی کشور هستند و بایستی مسؤولان در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

وی با بیان این که حضرت علی‌اکبر(ع)در راه حفظ دین اسلام و پیروی از سرور و سالار شهیدان و مکتب ولایت، نیزه‌ها و شمشیرها را به جان خرید افزود: ایشان آئینه تمام نمای مکتب امامت و ولایت بود و در دامان بزرگترین و بهترین مخلوقات عالم پرورش پیدا کرده بود.

در این همایش همچنین شهردار حاجی‌آباد، حضرت علی اکبر(ع) را ماه شب چهارده توصیف کرد و عنوان داشت: اگر جوانان می‌خواهند زیبایی و نشاط خود را در آئینه حقیقی ببینند، به زیبایی شب چهاردهم بنگرند.

وی به مشکلات پیش روی جوانان اشاره کرد و افزود: امروز معضل بیکاری دامن جوانان را گرفته است و بایستی مسؤولان به نیروهای پویا و جوان جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند و زمینه توسعه شهرستان را فراهم کنند.

شهردار حاجی‌آباد، اهمیت بخشی به فرصت‌های شغلی جوانان، شناخت معضلات و مشکلات جوانان، لزوم توجه به فرهنگ‌کار، توجه به ظرفیت‌های جوانان نخبه و تلاش در جهت ایجاد اشتغال پایدار را از مطالبات امروز جوانان از مسؤولان عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67795

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.