مدیرکل راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای هرمزگان گفت: ۳۱٫۵ درصد از کل ترددها در جاده‌های استان هرمزگان در بهمن‌ماه امسال مربوط به وسائط نقلیه سنگین بوده است.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا مجرد شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بهمن ماه امسال بیش از ۱۱٫۵ میلیون ...

مدیرکل راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای هرمزگان گفت: ۳۱٫۵ درصد از کل ترددها در جاده‌های استان هرمزگان در بهمن‌ماه امسال مربوط به وسائط نقلیه سنگین بوده است.

 خبرگزاری فارس: بهمن‌ماه امسال 31.5 درصد از کل ترددها مربوط به وسائط نقلیه سنگین بوده است

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا مجرد شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بهمن ماه امسال بیش از ۱۱٫۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان صورت گرفته که ۳۱٫۵۵ درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

وی افزود: بیشترین حجم تردد در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با ۳۵۰ هزار وسیله نقلیه، بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان ادامه داد: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راه‌های مواصلاتی استان معادل ۲۳۹ وسیله نقلیه در ساعت بوده ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرشهید رجایی – بندرعباس با نرخ جریان تردد یک‌هزار و ۳۱۰ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

مجرد سرعت متوسط تردد در شبکه راههای دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را ۷۱ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: بیشترین سرعت متوسط در این مدت ۱۱۸ کیلومتر در ساعت مربوط به محور درگهان – قشم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کم‌ترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با ۲۳ تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور محور سه راهی چهوو ـ لامرد بوده و گفتنی است که ۱۰ درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده‌اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرشهید رجایی ـ بندرعباس با ۲۷۱ هزار وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با تاکید براینکه درتمام محورهای استان دوربین های تردد شمار و کنترل سرعت این اداره کل در طول شبانه‌روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می‌کنند، بیان داشت: اطلاعات متخلفین سرعت غیرمجاز بصورت آنلاین و مستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61213

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.