اردوهای جهادی دانش آموزان بسیجی حاجی اباد از سوم شهریور ماه آغاز شده است که در این اردوها مدارس روستاهای محروم شهرستان، مرمت و بهسازی می‌شود فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پیارم، در خصوص اردوهای طرح هجرت دانش آموزان حاجی اباد اظهار داشت: ایجاد روحیه خودسازی و اعتماد به نفس ...

اردوهای جهادی دانش آموزان بسیجی حاجی اباد از سوم شهریور ماه آغاز شده است که در این اردوها مدارس روستاهای محروم شهرستان، مرمت و بهسازی می‌شود
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پیارم، در خصوص اردوهای طرح هجرت دانش آموزان حاجی اباد اظهار داشت: ایجاد روحیه خودسازی و اعتماد به نفس در بین نوجوانان و تقویت روحیه خدمت رسانی و آشنایی با فعالیت های گروهی از جمله اهداف بسیج در برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزان است.

مرتضی غضنفر پور برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم را امری ضروری دانست و افزود: محرومیت‌زدایی، ایجاد نشاط و شادی در بین دانش آموزان، تقویت توانمندی های فردی و گروهی و کمک به مدارس در راستای کاهش هزینه‌های عمرانی نیز از دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزی است.

وی تصریح کرد: اردوهای طرح هجرت دانش آموزی در این شهرستان ازسوم شهریورماه آغاز شده است و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد و ۳۰ دانش آموز در قالب یک گروه جهادی در این اردو مشارکت دارند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حاجی اباد یادآورشد: مرمت و بهسازی مدارس و مراکز آموزشی مناطق محروم شهرستان، مهم ترین اولویت اردوهای طرح هجرت دانش آموزی است.
در این اردو جهادی سه روزه دانش آموزان جهادگر یک دبستان از روستای کوهشاه احمدی را بهسازی کردند .

img_0979 img_0982 img_0989 img_1002 img_1009 img_1067 img_1082 img_1094 img_1102 img_1111 img_1121 img_1123

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57176

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.