همزمان با هفته دولت 9 پروژه عمرانی در حوزه های خدماتی، عمرانی و حمل و نقل با اعتبار بالغ 22میلیارد و 700 میلیون تومان در حاجی اباد به بهره برداری رسید. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم، در هفته دولت با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و جمعی از مسئولان پارک کودک روستای طاشکوئیه ، آبشیرین کن روستای چاه باغ و راه روستایی روستای شاه پریان به نمایندگی از ۹ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.
حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در حاشیه افتتاح پارک روستای طاشکوئیه در دیدار با مردم از همراهی خوب مردم و شوراهای اسلامی و دهیاران در اجرایی نمودن برنامه های هفته دولت تشکر نمود و اظهار کرد : اقدامات خوبی در بحث راههای روستایی انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی را جهت رفاه حال مردم به آنها تقدیم کنیم.
جهانگیری با بیان اینکه یکی از دغدغه های کشاورزان و بخصوص کشاورزان این منطقه حمل گندم به مرکز استان بود گفت: سیلوی ۵۰ هزار تنی شهرستان جهت ذخیره گندم تولیدی شهرستان به بهره برداری می رسد.
وی با ابراز خرسندی از رویکرد خوب مدیران شهرستان در بحث خدمات رسانی به مردم منطقه تصریح کرد : شهرستان حاجی آباد با وجود تمام مشکلات توانست در تعداد پروژه های قابل افتتاح نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد و از لحاظ ریالی به میزان ۱۱۷ درصد رشد داشته باشد که از نقاط قوت شهرتان به شمار می رود.
جهانگیری افزود: پارک روستای طاشکوئیه به مساحت ۲۲۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیون تومان افتتاح شد.
جهانگیری خاطر نشان کرد : به دنبال پاسخگویی به مردم در حوزه اشتغال و تولید هستیم که هم دغدغه دولت و هم مردم است ، باید بتوانیم زمینه ای فراهم کنیم که مردم دغدغه اشتغال نداشته باشند و در این راستا از همراهی همه دستگاه های اجرایی و همه نهادها تشکر می کنیم و همه مسئولین دولتی هدفی جز خدمت به مردم ندارند و دولت محترم تدبیر و امید تحت فرمان مقام معظم رهبری آماده خدمت به مردم شریف ایران است
آب شیرین کن روستای چاه باغ از توابع بخش مرکزی افتتاح و بهره برداری شد
این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان و ای سی ۶۰۰ ، روزانه ۱۰ متر مکعب آب تولید و مشکل مردم این روستا را حل و از مهاجرت آنها به شهر جلوگیری می کند.
افتتاح راه مواصلاتی شاه پریان از توابع بخش مرکزی
فرماندار حاجی اباد با بیان اینکه ما اقدامات خوب دولت در زیر ساخت های عمرانی گفت : در سال گذشته توانستیم حدود ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی را آسفالت کنیم و تعهد ما برای امسال ۱۰۰ کیلومتر است که ۱۶ کیلومتر آن انجام و مابقی آن تا پایان سالجاری انجام خواهد شد.
جهانگیری از تسطیح حدود ۹۹ درصد از راههای روستایی بالای ۲۰ خانوار در شهرستان خبر داد و افزود: تسطیح راههای روستایی بالای ۲۰ خانواردر کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده اند و این از توانایی مدیران شهرستان در جذب اعتبارات بوده است.
وی گفت: راه روستایی منطقه شاه پریان به طول ۴٫۵ کیلومتر با اعتبار یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.
نماینده عالی دولت تصریج کرد: از ۹۱ میلیارد و ۵۰۰ ریال اعتبار پروژه های قابل افتتاح ، حدود ۵۱ میلیارد ریال آن در حوزه کشاورزی و مابقی در حوزه های حمل و نقل ۲۰۸ میلیارد ریال، انرژی ۴۶ میلیارد ریال ، عمران شهری و روستایی ۳۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ، صنعت ۳۷ میلیارد ریال ، بهداشت ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ ریال، فرهنکی و ورزشی ۱۰ میلیارد ریال ، آب شهری ۴۰ میلیارد ریال است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68752

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.