طرح‌های اقتصاد مقاومتی بخش رودخانه رودان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به بهره‌برداری رسید. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رودخانه رودان، طرح‌های اقتصاد مقاومتی بخش رودخانه رودان به مناسبت هفته دفاع مقدس شامگاه یکشنبه با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان و فرمانده سپاه ...

طرح‌های اقتصاد مقاومتی بخش رودخانه رودان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رودخانه رودان، طرح‌های اقتصاد مقاومتی بخش رودخانه رودان به مناسبت هفته دفاع مقدس شامگاه یکشنبه با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان و فرمانده سپاه ناحیه رودان و دیگر مسئولین محلی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در حاشیه بازدید از کارگاه بسته بندی خرما در روستای فاریاب بخش رودخانه رودان ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به اینکه سال ۱۳۹۵ به عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده، بسیج سازندگی وارد میدان اقدام و عمل شده است.

وی افزود: هزار عرصه با ۱۵ میلیارد تومان برای سال جاری مشخص و طرح‌ریزی شده که ۱۰۰ پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد که دو طرح بسته‌بندی خرما در بخش رودخانه و کشت گلخانه‌ای در رودان اجرایی شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اضافه کرد: برای عرصه‌های در نظر گرفته شده اقتصاد مقاومتی در استان برای قریب به ۴ هزار نفر اشتغالزایی خواهد شد.

در ادامه علی اکبر سالاری کارآفرین و مجری کارگاه بسته‌بندی خرما در روستای فاریاب بخش رودخانه گفت: تا کنون ۴۲ میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ام که ۳۰ میلیون تومان از بسیج سازندگی به صورت تسهیلات دریافت کرده و ۱۲ میلیون تومان، آورده خودم است.

وی افزود: حدود ۲۰ میلیون تومان دیگر برای تکمیل پروژه نیاز دارم که امیدوارم از طریق نهادهای مربوطه جذب شود.

سالاری تصریح کرد: ۳۰ نفر به طور مستقیم در این کارگاه مشغول به کار هستند که روزانه ۴ تن خرما با تنوع ۶ محصول را بسته‌بندی می‌کنند.

کارآفرین و مجری کارگاه بسته‌بندی خرما در روستای فاریاب بخش رودخانه عنوان کرد: این روند حمایتی از کشاورزان و تولیدکنندگان موجب قوت قلب مردم است؛ به گونه‌ای که خرما از کیلویی ۱۵۰ تومان در چند سال گذشته به ۲۵۰۰ تومان رسیده که اگر مسئولان از کشاورز حمایت کنند، اوضاع بهتر خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57356

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.