رئیس سابق کمیسیون عمران شوراى شهر بندرعباس گفت: بندرعباس به‌عنوان مهمترین شهر ساحلى و دروازه اقتصادی کشور به تحولى عظیم در عرصه عمرانى و شهرسازى نیاز دارد. پیارم: عبدالرضا بنى‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به نامگذارى سال ٩۶ از سوى مقام معظم رهبرى (مدظه‌العالى) اظهار داشت: تقویت اقتصاد کشور ...
رئیس سابق کمیسیون عمران شوراى شهر بندرعباس گفت: بندرعباس به‌عنوان مهمترین شهر ساحلى و دروازه اقتصادی کشور به تحولى عظیم در عرصه عمرانى و شهرسازى نیاز دارد.

پیارم: عبدالرضا بنى‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به نامگذارى سال ٩۶ از سوى مقام معظم رهبرى (مدظه‌العالى) اظهار داشت: تقویت اقتصاد کشور آنچنان براى رهبر معظم انقلاب مهم است که براى دومین سال پیاپى از سوى معظم‌له امسال هم نیز به عنوان اقتصاد مقاومتى نام‌گذارى شده است.

وى افزود: اشتغال جوانان یکى از مهمترین مقوله‌هایى است که حضرت امام خامنه‌اى (مدظه‌العالى) بدان در نام‌گذارى امسال اشاره فرموند چراکه بیکارى جوانان یکى از دغدغه‌هاى رهبرى است و مسؤولان بایستى در سال جدید بیش از پیش توجه خود را بدان معطوف سازند.

رئیس سابق کمیسیون عمران شوراى شهر بندرعباس عنوان داشت: بیکارى، معضلات بسیارى چون ازدواج دیرهنگام جوانان، طلاق، اعتیاد و موارد شکننده دیگرى را با خود به همراه دارد که از بین بردن آن به یک همت جهادى از سوى مدیران دولتى نیازمند است.

بنى‌نعیم اضافه کرد: صید و صیادى، وجود صنایع در غرب شهر بندرعباس و استقرار بزرگترین بندر اقتصادى کشور در هرمزگان مى‌توانند به تنهایى راهگشاى تولید مشاغل مختلف نه‌تنها براى بومیان بلکه دیگر جوانان کشور در راستاى تحقق بخشیدن به شعار امسال شوند.

وى ادامه داد: به گفته مسؤولان بلندپایه استان همانگونه که هرمزگان در سال ٩۵ رتبه نخست اقتصاد مقاومتى را کسب کرده است این پتانسیل هم وجود دارد که در رفع بیکارى و اشتغال هم در سال جارى مقام اول را کسب نماید تا منویات رهبرى در هرمزگان تحقق یابد.

عضو سابق شوراى اسلامى شهر بندرعباس بیان کرد: نام‌گذارى شعار امسال از سوى رهبر انقلاب به دعواى مسؤولان هرمزگان بر سر رتبه بیکارى پایان بخشید و نمایندگان مجلس و همچنین نمایندگان دولت در استان بایستى دست در دست هم در کاهش رتبه بیکارى جوانان هرمزگانى همت گمارند.

بنى‌نعیم در ادامه سخنانش در خصوص فضاى معمارى و شهرسازى شهر بندرعباس گفت: بندرعباس به‌عنوان مهمترین شهر ساحلى و دروازه اقتصادی کشور به تحولى عظیم در عرصه عمرانى و شهرسازى نیاز دارد.

وى در همین رابطه ابراز داشت: طى سالیان گذشته اقداماتى خوبی در خصوص زیباسازى و توسعه مبلمان شهرى در بندرعباس آغاز شد اما ادامه پیدا نکرد چراکه این شهر پذیراى گردشگران بسیارى است و مى‌بایست توجه بیشترى در این مقوله صورت پذیرد.

نماینده مردم بندرعباس در شوراى شهر سوم در پایان سخنان خود یادآور شد: امروزه شهرهاى ساحلى دنیا از زیباترین فضاى شهرى و ساحلى برخوردار هستند و با توجه به استقرار مجامع بزرگ صنعتى در بندرعباس می‌توان آنان را در راستاى زیباسازى این شهر سهیم کرد که مى‌طلبد نمایندگان مردم در مجلس و استاندارى در این رابطه به شورا و شهردارى کمک کنند تا این مهم تحقق یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61592

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.