امام جمعه شهرستان حاجی آباد با اشار به هفته بسیج و تبریک این هفته افزود: بسیج یک تفکر راهبردی بین المللی اسلامی که در خدمت اهداف اسلام می باشد. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک پیروزی بزرگ شیرمردان جبهه ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد با اشار به هفته بسیج و تبریک این هفته افزود: بسیج یک تفکر راهبردی بین المللی اسلامی که در خدمت اهداف اسلام می باشد.
به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک پیروزی بزرگ شیرمردان جبهه مقاومت بر کفتارهای داعشی، آمریکایی ، صهیونیسمی، ال سعود خبیث و همه ایادی منطقه ای و فرا منطقه ای آنها به رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا مدافع حرم و به سپاه بسیج ، ارتش ، مردم شریف و خاصه فرمانده شجاع سردار سلیمانی و همرزمانش اظهار کرد: این پیروزی حاصل ایمان، نصرت الهی و ولایت مداری تمام در عمل، اطاعت پذیری کامل از ولی ، مجاهدت ، شجاعت خستگی ناپذیر و آرمان خواهی جبهه مقاومت بود.
حجت الاسلام مختاری با اشاره به پیام رهبر به سردار سلیمانی افزود: این کار شما و همرزمانتان گوشه ای از واقعیت پنهان داعش و این توطئه خطرناک برای جهان اسلام و بشریت که هم بلای جان بشر و هم آبروی اسلام را به ویژه اهل سنت برده بود اهل سنت قدردان زحمات شما هستند زیرا آبرویشان خریده شد و هم وحدت جهان اسلام را هدف قرارداده بود ند که به یاری خدا و تلاش شما عزیزان این لکه ننگ پاک شد.
وی ادامه داد: فتنه ای که به اقرار خود رهبران امریکایی طراحی و اجرا کردند و همه آنها تا به امروز از آن حمایت کردند داعش شش سال پیش زلزله ای بود که جهان اسلام و بشریت را لرزاند و جنگ داخلی جهان اسلام را آغاز کرد، و هزاران نفر از جوانان مسلمانان را اغفال و هزاران شهر و روستا را بر تصرف خود در آوردند و ۵۰۰ میلیارد دار یکی از کوچکترین خسارات آنها بود.
امام جمعه حاجی آباد بیان داشت: داعش با سربریدن کودکان و جوانان و تجاوز به زنان و قتل و غارت فجیح ترین صحنه ها به اسم اسلام و با ذکر لا الا الله ۶هزار نفر خود را منفجر کردند.
مختاری عامل پیروزی جبهه مقاومت را خردمندی رهبر و هدایتهای حکیمانه آن حضرت و حضرت آیت الله سیستانی عنوان کرد و خطاب به حشه الشعبی عراق، دولت و ملت عراق و سوریه و دولت فعلی و قبلی عراق ، افغانستان، پاکستان افزود: امروز امریکائیا و غربی برای از بین بردن امنیت و مبارز با ناامنی حاضرند هر کاری بکنند و با به وجود آوردن داعش فقط می خواستند نا امنی در منطقه به وجود بیاورند .
وی ادامه داد:امروز نشان داده شد یک نیروی رشید منطقه ای به نام جبهه مقاومت اسلامی، داعش را سرنگون و امنیت را به منطقه بر گرداند و اثبات کرد وقتی آمریکا ۳۰ سال وقت می خواهد و ائتلاف ۴۰ کشوره آن ها نا کام ماند و ظرف ۴ الی ۵ سال آنها را از بردند و این جنگ فراگیر منطقه ای را به پایان رساند.
وی تصریح کرد: بدون نگاه عقیدتی نام این منطقه جهان اسلام خواهد بود البته از مکر دشمن نباید غفلت شود آنان که با هزینه گزاف و سرمایه گذاری سنگین داعش را به وجود آورده بودند باید با حفظ انگیزه ، هوشیاری ، وحدت ، کار فرهنگی ، بصیرت افزایی از مکر دوباره آنها جلو گیری کنیم.
امام جمعه حاجی آباد در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: حضور رهبر در بین مردم زلزله زده آن هم بدون تشریفات و گارد حفاظتی و بررسی جزئیات مشکلات مردم زلزله زده مرهمی بود بر دل رنجیده این مردم حادثه دیده و مردم کرمانشاه با دیدار رهبر تلخی زلزله را از یاد بردند.
مختاری یادآور شد: دشمنان جلو کمک های مردمی به مردم کشور ما را گرفتند ولی مردم این کشور سنگ تمام گذاشتند و هر کس هر چیزی که در توان داشت برای مردم زلزله زده ارسال کرد و ارتش سپاه و هلال احمر نیز زحمات زیادی کشیدند که از آنها تشکر و قدردانی می کنیم.
وی با اشار به هفته بسیج و تبریک این هفته را به بسیجیان این سرزمین افزود: بسیج یک تفکر راهبردی بین المللی اسلامی که در خدمت اهداف اسلام می باشد.
مختاری معجزه انقلاب اسلامی به صحنه آوردن جوانان بسیجی و انقلابی دانست و افزود: توان و نیروی عظیم بسیج ابر قدرتهای جهان را به زانو در آورده است و باعث پیروزی اسلام در برابر نقشه های دشمن شده است.
خطیب نماز جمعه حاجی آباد افزود: جوان های امروز توانستند آمریکایهای مستکبر را به زانو در بیاورد و شکست بدهد و بیرون راندن داعش از سوریه و عراق را نیز از کارهای جوانان دانست و اهدف ما شعار ما می توانیم است و آن را باید با فرهنگ بسیجی را صادر کنیم.
مختاری در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: اتحادیه اروپا در خواست سفارت دادند و انها با ایجاد سفارت جزء شر و توطئه ، فتنه انگیزی و به راه انداختن دعوای حقوق بشری و جاسوسی هدف دیگری ندارند و هشدار می دهیم ملت ما از سوراخ برجام گزیده شدند و دیگر کسی نمی تواند کلا سرما بگذارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66077

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.