ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: بزرگترین اورژانس شمال استان هرمزگان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در اوردیبهشت ۹۷ در حاجی آباد به بهره برداری خواهد رسید. دکتر داوودی در حاشیه بازدید از واحد های در حال ساخت و تعمیر و بازسازی  بیمارستان فاطمه الزهرای شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم ...

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: بزرگترین اورژانس شمال استان هرمزگان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در اوردیبهشت ۹۷ در حاجی آباد به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر داوودی در حاشیه بازدید از واحد های در حال ساخت و تعمیر و بازسازی  بیمارستان فاطمه الزهرای شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، اظهار کرد: امروز در سفری که به شهرستان داشتیم از واحدهای در حال ساخت بیمارستان که سال گذشته دچار حریق شده بودند بازدیدی داشتیم که روند اجرایی رضایت بخش بود و پیشرفت فیزیکی خوبی داشت.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: با توجه به حساسیت بیمارستان حاجی آباد که در مسیر جاده ترانزیتی قرار دارد تعمیر و بازسازی این بیمارستان از اولویت های ما در شهرستان بود، این بیمارستان  متاسفانه سال گذشته دچار حریق شد با تلاش فراوان تعمیر و بازسازی بخش سوخته با زیر بنا ۸۰۰ متر در حال اجرا می باشد  که انشاالله تا پایان  سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

دکتر داوودی بیان داشت: بزرگترین اورژانس شمال استان با زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع در شهرستان حاجی آباد با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال ساخت می یاشد که با تلاش و نظارت دفتر فنی مهندسی در اوریبهشت سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67332

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.