روز چهار شنبه 17 بهمن ماه 97 مراسم یادواره شهدای مدافع حرم عبدالحمید سالاری و خلیل تختی نژاد استان هرمزگان که در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند با حضور خانواده های شهداء و مردم در شهرستان حاجی اباد برگزار گردید . ...

روز چهار شنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۷ مراسم یادواره شهدای مدافع حرم عبدالحمید سالاری و خلیل تختی نژاد استان هرمزگان که در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند با حضور خانواده های شهداء و مردم در شهرستان حاجی اباد برگزار گردید .

به گزارش پیارم خبر حاجی آباد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کاظمی در این مراسم گفت : فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی متعالی است و با برگزاری یادواره شهداء ارزشمند تر نیز می شود .

وی افزود: با اشاره به اینکه در دفاع مقدس شکست و پیروزی برای ما مفهومی نداشت زیرا امام راحل فرمودند ما برای ادای دین به اسلام به میدان نبرد آمده ایم و کسی که در این عرصه قدم بگذارد به یقین پیروز خواهد شد .

سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان  گفت: استکبار جهانی از سال ۴۲ برای این کشور برنامه داشته که با آمدن رهبر کبیر انقلاب حرکتی آغاز شد و موجب پیروزی انقلاب گشت که این پیروزی موجب شکست سیاست ‌ها و به هم خوردن امنیت آمریکا در منطقه و خلیج فارس شد و نظام دو قطبی جهان را زیر سوال برد.

سالاری افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها یک مسئله استراتژیک متعارف نیست بلکه امواجی است که بنیادهای تمدن سوسیالیستی شرق و کاپیتالیستی غرب را به لرزه انداخت.

وی با بیان اینکه جهان مدرن تا قبل از انقلاب اسلامی به سوی کنار گذاشتن دین پیش می‌ رفت اظهار داشت: اما بعد از پیروزی انقلاب این فکر تغییر یافت و مذهب جای خود را در جهان باز کرد، اگر فرزندان این مرز و بوم در سوریه و عراق جلو داعش را نمی ‌گرفت امروز در خیابانهای تهران شاهد رژه مسلح این افراد بودیم.

وی اظهار داشت: انقلاب و کشور را مدیون خون شهدا و خانواده شهدا هستیم و آنان حق حیات بر گردن این نظام دارند.

شهیدان مدافع حرم عبدالحمید سالاری و خلیل تختی نژاد از شهدای مدافع حرم استان هرمزگان به شمار می روند.

در ادامه  مراسم سردار دلبریان با راوی گری و و مجتبی عابدینی با نوای گرم خود مجلس را منور کردند و نوحه های دوران جنگ را خواندند. و از خانواده های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69300

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.