مدیر کمیته امداد حاجی‌آباد از برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور جمعی از دانش‌آموزان مدرسه شهید ذاکری در این شهرستان خبر داد.   مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سایت پیارم در حاجی آباد اظهار کرد: دوره پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به‌ منظور آموزش روش‌های پیشگیری و کاهش آسیب‌های سوء ...

مدیر کمیته امداد حاجی‌آباد از برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور جمعی از دانش‌آموزان مدرسه شهید ذاکری در این شهرستان خبر داد.

 

مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سایت پیارم در حاجی آباد اظهار کرد: دوره پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به‌ منظور آموزش روش‌های پیشگیری و کاهش آسیب‌های سوء مواد مخدر با حضور دو نفر روانشناس در مدرسه

پسرانه شهید ذاکری برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد کلاس‌های آموزشی را برای پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی و زدودن فقر فرهنگی در بین دانش‌آموزان مدارس برگزار می‌کند، افزود: بی‌شک برگزاری دوره‌های آموزشی تاثیر مهمی در سالم‌سازی و مصونیت در بین خانواده‌ها دارد.

 

مدیر کمیته امداد حاجی‌آباد تصریح کرد: ریشه‌کنی اعتیاد زمانی کاهش می‌یابد که بتوانیم راهکارهای پیشگیری را ترویج دهیم و بازدهی خوبی را از آن شاهد باشیم؛ باید جوانان را آگاه کرد و بی‌شک جامعه‌ای سالم خواهد بود که ارزش‌های دینی و اخلاقی آن حفظ شود و هیچ خانواده‌ای در برابر این پدیده شوم مصون نخواهد بود لذا با روش‌های پیشگیرانه می‌توانیم زمینه آگاهی آنان را فراهم سازیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60156

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.