همایش پیاده روی ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید. به گزارش پیارم، همایش پیاده روی خانواده ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران بمناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران و هیئت جانبازان و ...

همایش پیاده روی ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش پیارم، همایش پیاده روی خانواده ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران بمناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران و هیئت جانبازان و معلولین شهرستان حاجی آباد روز جمعه مورخه ۹۶/۱۱/۲۰ در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار قاسم صادقی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران و هیئت جانبازان و معلولین شهرستان حاجی آباد، این همایش پیاده روی خانواده معظم شهداء و ایثارگران با هدف گرامیداشت دهه پرفروغ فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین نشاط، شادابی، توسعه سلامت، تقویت روحیه اجتماعی خانواده های معظم شهداء و ایثار گران این شهرستان و ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی در قالب هیئت جانبازان و معلولین شهرستان حاجی آباد روز جمعه مورخه ۹۶/۱۱/۲۰ به مسافت ۳ کیلومتر از محل امامزاده سید محمد (ع) تا پارک عمران برگزار گردید و در پایان نیز به قید قرعه جوایزی به نفرات شرکت کننده در این همایش اهداء گردید.
صادقی همچنین با بیان اینکه از زمان راه اندازی هیئت ورزشی جانبازان و معلولین در شهرستان حاجی آباد این دومین همایش پیاده روی، ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران است که در شهرستان حاجی آباد برگزار میگردد و در طول سال نیز چندین دوره مسابقات ورزشی در این شهرستان برگزار میگردد، خواستار توجه و مشارکت بیشتر این قشر ارجمند از جامعه شهرستان در فعالیت های ورزشی شدند.

وی در پایان نیز از تمام دستگاههای اجرایی شهرستان که در برگزاری همایش با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت جانبازان و معلولین شهرستان حاجی آباد بویژه اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، منطقه انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان حاجی آباد همکاری وافری داشتند،تقدیر و تشکر نمودند.
از نکات جالب توجه این همایش برگزاری مسابقه طناب کشی بین خانواده محترم شهداء و ایثارگران و صرف صبحانه در کنار یکدیگر در پایان همایش بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67112

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.