نشست بصیرت افزایی به مناسبت  ایام الله دهه فجر  با حضور جمعی از بازاریان در ناحیه سپاه حاجی آباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد، در نشست بصیرتی اصناف و بازاریان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی است تا مولفه های انقلاب اسلامی، ...

نشست بصیرت افزایی به مناسبت  ایام الله دهه فجر  با حضور جمعی از بازاریان در ناحیه سپاه حاجی آباد برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پیارم، محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد، در نشست بصیرتی اصناف و بازاریان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی است تا مولفه های انقلاب اسلامی، گفتمان دینی، آثار و برکات انقلاب اسلامی باری دیگر بازخوانی شده تا حقیقت این حماسه بزرگ برای نسل جوان بیان شود.
وی ضمن تاکید برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم دهه فجر، خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که هر انقلابی در راستای ماندگاری و رساندن ارزش ها و اهداف خود به نسل های بعدی نیازمند حرکت هایی است که توانایی اقناع برای مخاطبین خود داشته باشد.
میرزاده عنوان کرد: انتظارمان آن است که با پیگیری و اجرای اهداف انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم بتوانیم این انقلاب را به تمامی جهان معرفی کنیم.
وی اصناف و بازاریان را یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی در راستای تحکیم پایه های آن از جان و مال خود گذشت کردند.
میرزاده با بیان این که خدمات اصناف برای بارور شدن انقلاب و حمایت از امام راحل(ره) مثال زدنی است، اذعان کرد: آنچه مسلم است آن است که اصناف و بازاریان قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن، شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده اند.
عباسزاده رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان حاجی آباد از وجود بیش از ۱۰۰۰ هزار واحد صنفی فعال در حاجی آباد خبر داد و تبیین کرد:حدود ۳۵ درصد از اشتغال حاجی آباد تحت تاثیر و در دست اصناف و بازاریان است و امیدواریم با بررسی و رفع مشکلات اصناف بتوانیم سبب پویایی و اقتصاد اصناف شویم.
عباسزاده به برنامه های کمیته اصناف و بازاریان در ایام الله دهه فجر سال جاری اشاره ای داشت و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در حاجی آباد، برگزاری نشسشت بصیرتی ، دیدار با خانواده شهدا،، آذین بندی بازار ، ایستگاههای صلواتی در شهر به مناسبت دهه فجر طرح تخفیف ۲۰درصدی اجناس به مناسبت دهه فجر در شهرستان و تخفیف ۳۰ درصدی برای فاقدین پروانه و تمدید مجدد پروانه از ۱۲ تا ۲۵ بهمن اقدام نمایند از مهم ترین برنامه های اجرایی در دستور کار این کمیته است.
وی با اشاره به حضور همه بسیجیان اصناف در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه اظهار داشت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های بازار یان است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66971

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.