به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مراسم جشن و شادمانی با حضور پرشور مردم حاجی آباد در امامزادگان سید محمد و سید النظام الدین(ع) برگزار شد.   به گزارش پیارم، آیین گرامیداشت میلاد مسعود و مبارک اباصالح المهدی عجل‌الله تعالی فرجه ...

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مراسم جشن و شادمانی با حضور پرشور مردم حاجی آباد در امامزادگان سید محمد و سید النظام الدین(ع) برگزار شد.

 

به گزارش پیارم، آیین گرامیداشت میلاد مسعود و مبارک اباصالح المهدی عجل‌الله تعالی فرجه الشریف با حضور جمع کثیری از مردم، دوستداران و شیفتگان حضرت قائم(عج) به همت کمیته فرهنگی شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

 

 

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور خیل مشتاقان و عدالت خواهان و منتظران حضرت مهدی موعود(عج) در حرم امامزادگان سید محمد و سید النظام الدین (ع)  برگزار شد، برنامه های فرهنگی شاد و متنوعی اجرا شد و منتظران حضرت بقیه الله الاعظم(عج) دست به سوی آسمان بلند کرده و برای تعجیل در فرج ایشان دعا کردند.

 

 

مولودی خوانی، دیکلمه خوانی، اجرای سرود در وصف امام زمان(عج)، سخنرانی، مسابقات شاد ویژه نوجوانان، اجرای نمایش ، اهدای جوایز، نورافشانی و پذیرایی از جمله برنامه هایی بود که در این جشن شاد و معنوی برگزار شد.

 

 

همچنین به تعدادی از کسانی که هم نام  امام عصر(عج) و القاب مبارک ایشان بودند جوایزی به قید قرعه اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62405

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.