مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد مردم داری و برخورد مقتدارانه قانونی را دو ویژگی مهم پرسنل ناجا برشمرده و بیان داشت : برقراری نظم و آسایش موجود در جامعه حاصل تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی است به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی گفت: برقراری نظم ، انضباط و آرامش در جامعه حاصل تلاش های ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد مردم داری و برخورد مقتدارانه قانونی را دو ویژگی مهم پرسنل ناجا برشمرده و بیان داشت : برقراری نظم و آسایش موجود در جامعه حاصل تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی است

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی گفت: برقراری نظم ، انضباط و آرامش در جامعه حاصل تلاش های بی وقفه و شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.وی بیان داشت : مردم داری و برخورد مقتدارانه قانونی دو ویژگی مهم فعالان عرصه نظم ، انضباط و امنیت و ارامش می باشد.

مدیرآموزش و پرورش اظهار داشت : همکاری پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی با آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی قابل تقدیر است.

اسماعیلی یادآورشد : در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با کار پرسنل سبز پوش نیروی انتظامی و همچنین نهادینه نمودن رعایت قوانین در جامعه استفاده از پرسنل نیروی انتظامی بخصوص پلیس راهور جهت سخنرانی در مراسم صبحگاهی مدارس در دستور کار این مدیریت می باشد.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی پرسنل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان با اهدا گل از زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی تقدیر نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57627

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.