فرماندار حاجی آباد گفت: توجه به رونق و توسعه شهرستان از اولویت های کاری شهرستان است و طرح صنعتی کشاورزی به صورت تجمیع اجراء خواهند شد. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد ُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست بررسی مشکلات طرح های صنعتی کشاورزی با اشاره به سیاستهای دولت مبنی بر تولید و ایجاد اشتغال گفت: از همه ظرفیتها و پتانسیل های شهرستان باید برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.
جهانگیری در ادامه با بیان اینکه فرصت های ایجاد شده در تولید نباید راهی برای سوء استفاده کنندگان باشد تصریح کرد: جذابیت واگذاری زمین در بعضی از طرح ها باعث شده است که عده ای با نیت تصرف زمین به دنبال گرفتن مجوز باشند که نباید اجازه سوء استفاده به این افراد را داد و تولید را متوقف کرد.
فرماندار حاجی آباد تاکید کرد: متقاضیان دریافت مجوز طرح های های اشتغالزایی باید پالایش و مجوز را به کسانی داد که علاوه بر توانمندی به دنبال ایجاد اشتغال و رونق شهرستان باشند .
جهانگیری خاطرنشان کرد: جهت بررسی طرح های متقاضیان کمیته ای تشکیل و درخواست آنها در کمیته بررسی و براساس نیاز هر منطقه تصمیم گیری خواهد شد.
وی اضافه کرد: ۳ منطقه مجزا برای تجمیع طرح های صنعتی کشاورزی در نظر گرفته خواهد شد که متقاضیان بتوانند طرح های پیشنهادی خود را در آنجا اجراء کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71253

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.