امام جمعه حاجی آباد گفت: برخی از مسئولین کشور بلندگو دشمن شده اند گاهی حرفهایی می زنند که ادم فکر می کنه رادیو بی بی سی گوش می دهی شما هایی که در کشور مسئولیت دارد زبان بی گانگان نباشید، وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان گره ای است که به دست خودتان باز می شود. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج و سپاه حاجی آباد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب جهان است که با خیزش مردمی شکل گرفته است .

امام جمعه حاجی آباد افزود: مجموعه سپاه و بسیج همیشه پای انقلاب و ولایت ایستاده اند و امروز نظام به بسیج وسپاه افتخار می کند و سپاه هم به نظام افتخار می کند و انقلاب ما در با ناباوری به پیروزی رسید و دشمنان ما نتوانستند جلو خیزش مردمی ما را بگیرند.

مختاری بیان داشت: دشمنان از همان اوایل انقلاب فکر می کردند کار این انقلاب به شش ماه هم نمی رسد ولی با تمام هجمه های که به سمت جمهوری اسلامی آوردند با تحریم اقتصادی و تحمیل جنگ تحمیلی و راه اندازی گروهک منافقین نتوانستند ضربه ای به این نظام بزنند و ما با پیشرفت در عرصه های علمی و با لطف و عنایت خداوند متعال امروز در اوج اقتدار ایستاده ایم.

وی بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی می دانند که دیگر نمی توانند مقابل نظام ما بایستند دست به هر کاری میزنند که به ما ضربه بزنند ولی مردم و مسئولان ما باید هم زمان شناس و هم دشمن شناس باشند تا بتوانند توطئه های دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: ایران در حال حاضر به صورت سلطه نرم منطقه را در دست گرفته است و ما تنها کاری که باید بکنیم این است که نباید مقابل آنها کوتاه بیاییم و ایران امروز یک ابر قدرت است که معادلات جهانی را بر هم زده است وپیشرفت های ایران تودهنی به دشمن است.

مختاری با اشاره به اینکه امریکا به مخالفان داخلی نظام دل خوش کرده است افزود: دشمن به دنبال فرصت هایی است و از طریق فضای مجازی می خواهد به فکر و دل و اندیشه جوانان ما نفوذ کرده و برای آنها شبهاتنی به وجود آورند.

وی افزود: تصمیمات غلط مسئولین اقتصادی کشور که با بالا بردن قیمت برخی از کالا ها مثل بنزین و حذف یارانه زمینه را برای دشمنان مساعد کرد که از این مسئله سوء استفاده کنند و اختشاشات اخیر را به وجود بیاورند که هنوز هم در این قضیه کوتاه نیامده اند.

مختاری یادآور شد: دشمن حجاب را نشانه گرفته است و دست گذاشتن روی شهوات جوانان و دفاع از افراد بی حجاب می خواهد اینبار از این طریق ضربه وارد کند.

امام جمعه حاجی آباد گفت: شما پاسداران پاسدار انقلاب و نظام هستید باید حافظ آرمکان های انقلاب  و این نظام باشید و برکات این انقلاب را برای نسل جوان تبعین کنید.

مختاری افزود: برخی از مسئولین کشور بلندگو دشمن شده اند گاهی حرفهایی می زنند که ادم فکر می کنه رادیو بی بی سی گوش می دهد شما هایی که در کشور مسئولیت دارد زبان بی گانگان نباشید، وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان گره ای است که به دست خودتان باز می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66963

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.