کامیون حامل خاک بامداد امروز پس از واژگون شدن در حوالی میدان ۷ تیر با ۵ دهنه مغازه برخورد کرد. به گزارش پیارم به نقل از سرویس کشکول جام نیوز، وقوع این حادثه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ و گروه ...
کامیون حامل خاک بامداد امروز پس از واژگون شدن در حوالی میدان ۷ تیر با ۵ دهنه مغازه برخورد کرد.
IMG15393110
به گزارش پیارم به نقل از سرویس کشکول جام نیوز، وقوع این حادثه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ و گروه امداد و نجات ۱۴ را به بزرگراه مدرس، نرسیده به میدان هفت تیر روانه کرد.

 

بنا به اظهار معاون عملیات منطقه ۵ آتش نشانی تهران، یک دستگاه کامیون حامل خاک از سمت شمال به جنوب بزرگراه مدرس در حال حرکت بود که راننده به دلیل نقص فنی در این کامیون نتوانست آن را کنترل کند و کامیون واژگون شد.

 

حسن علیمردانی افزود: این کامیون پس از واژگونی، حدود یک صد متر بر روی آسفالت کشیده شد و سپس گاردریل کناری بزرگراه را شکست و به سمت پیادرو منحرف شد و با داربست های فلزی یک ساختمان در حال ساخت و همچنین درهای کرکره ای ۵ مغازه برخورد کرد.

 

وی با اشاره به آسیب دیدگی راننده کامیون و اعزام وی به مرکز درمانی، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله محل حادثه را ایمن کردند و با استفاده از جرثقیل، کامیون را به حالت اولیه بازگردنده و به محل امن منتقل کردند.

 

معاون عملیات منطقه ۵ آتش نشانی با بیان این که تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور در حال انجام است، خاطرنشان ساخت: با توجه به زمان وقوع این حادثه در ساعات خلوت و نبود رهگذران و نیز مسدود بودن فروشگاه ها، خوشبختانه به هیچ یک از شهروندان صدمه ای نرسید و فقط راننده کامیون دچار مصدومیت شد که به مرکزدرمانی انتقال یافت.

 

 

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24118

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.