برجام هیچ فرجامی برای ما نداشت و به جزء اینکه آمریکایی ها می خواستند با برجام ریشه کشور ایران را بزنند خود امریکایی ها در روزنامه ههایشان گفته اند که ما ایران را با شش برجام زمین گیر می کنیم به گزارش پیارم، حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ...

برجام هیچ فرجامی برای ما نداشت و به جزء اینکه آمریکایی ها می خواستند با برجام ریشه کشور ایران را بزنند خود امریکایی ها در روزنامه ههایشان گفته اند که ما ایران را با شش برجام زمین گیر می کنیم

به گزارش پیارم، حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم واحد خراسان رضوی در یادواره شهدای بسیج دانشجویی اظهار کرد: نسل جوان بخصوص شما دانشجویان بسیجی نباید به مسائل سیاسی و فرهنگی روز جامعه بی تفاوت باشید و باید برای هر کارتان دلیل علمی بیاورید.

استاد ایزد خواه با اشاره به برجام افزود: برجام هیچ فرجامی برای ما نداشت و به جزء اینکه آمریکایی ها می خواستند با برجام ریشه کشور ایران را بزنند خود امریکایی ها در روزنامه ههایشان گفته اند که ما ایران را با شش برجام زمین گیر می کنیم یک گرفتن انرزی هسته ای ایران است، دوم گرسترش فساد در سطوح جامعه ، سوم از بین بردن روحیه انقلابی مردم و مسئولان و چهارم محدود کردن سامانه موشکی ایران و بی تفاوتی نسبت به مسلمانان جهان بخصوص مسئله فلسطین می باشد.

وی با اشاره به متن خطبه ۲۱۶ نهج البلاغه بیان داشت: مردم اصلاح نمی شوند مگر اینکه مسئولین اصلاح شوند و مسئولین نیز اصلاح نمی شوند مگر اینکه مردم قوام داشته باشند، قوام مردم به این است که فکر کنند که چه بلایی بر سر جامعه می آید.

 

این استاد علم اخلاق با تاکید بر احساس مسئولیت تصریح کرد: هر مسئولی در هر پست و مقامی که هست باید احساس مسئولیت داشته باشد تا منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و … محقق شود.

ایزدخواه افزایش آمار طلاق ، خودکشی ، مصرف مشروبات الکلی و واردات غیر قانونی لوازم آرایشی را بلای جان جامعه امروز دانست و گفت: اینها مصیبت هایی که جامعه در گیر انها است، جامعه نشست پیدا کرده است هدف صحبت سیاسی نیست بلکه بحث فرهنگ است که رهبرفرزانه انقلاب بر آن تاکید می کنند.

 

حبیبی با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند شهدا در پویایی و بالندگی نظام اسلامی تصریح کرد: همگان باید برای پاسداشت شهدا و تبیین ارزش‌های اسلامی گام‌های موثری بردارند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58824

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.