به گزارش پیارم، سرهنگ محمد میرزاده  در این همایش ضمن تبریک دهه‌ فجر و عرض خیر مقدم به همه‌ حاضرین با اشاره به توطئه‌های دشمن پس از پیروزی انقلاب افزود: ما پس از انقلاب اسلامی با عزت و عظمت دوره‌ ۸ سال دفاع مقدس را تجربه کردیم. انواع تحریم‌های ظالمانه را هم در عرصه‌ اقتصادی، سیاسی ...

به گزارش پیارم، سرهنگ محمد میرزاده  در این همایش ضمن تبریک دهه‌ فجر و عرض خیر مقدم به همه‌ حاضرین با اشاره به توطئه‌های دشمن پس از پیروزی انقلاب افزود: ما پس از انقلاب اسلامی با عزت و عظمت دوره‌ ۸ سال دفاع مقدس را تجربه کردیم. انواع تحریم‌های ظالمانه را هم در عرصه‌ اقتصادی، سیاسی و دیپلماسی بر ما تحمیل و جنگ ناجوانمردانه نرم رسانه‌ای و ترورهای ناجوانمردانه‌ای چون ترور حاج قاسم سلیمانی را بر ما تحمیل کردند تا شاید انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کنند و یا از حرکت بازدارند، ولی نتوانستند.

سرهنگ میرزاده افزود:شهید سلیمانی نزدیک ترین الگوی یک یاور انقلابی برای ماست که بیش از ۴۰ سال از عمر مبارک خود را صرف دفاع از انقلاب در جبهه ها کرد و در حدود ۶۳ سالگی شربت شهادت را نوشید و به یاران شهیدش پیوست.

فرمانده سپاه حاجی آباد ادامه داد: شهادت ایشان نقطه‌‌ عطفی در مکتب و جبهه‌ مقاومت بود. اخلاص، شجاعت، عبادت و بندگی او را به یک مصداق عینی از شاهدان شب و شیران روز تبدیل کرد. گرچه این حادثه‌ به ظاهر غمگین به نظر می‌رسد، ولی نقطه‌ عطفی در حرکت جبهه‌ مقاومت است. اگر می‌خواهیم یاور انقلاب باشیم باید هریک از ما یک حاج قاسم سلیمانی باشیم.

این مقام مسئول با حاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان کرد و گفت: ای حاج قاسم در اینجا با تمام وجود با تو پیمان می‌بندیم تا راه پر افتخار شما را ادامه دهیم و در پرتو عنایات حضرت حق در گام دوم انقلاب با عزمی راسخ و گامهایی استوار آینده‌ درخشان و پرامیدی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71311

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.